درامانقد-تئاتر: نمایش «آرسن»، نوشته کارینه خودیکیان نمایشنامه نویس ارمنستانی، با ترجمه‌ آندرانیک خچومیان و  بازنویسی و کارگردانی بهزاد صدیقی از 12 مرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

این نمایش برشی کوتاه از داستان زندگی زن میانسالی به نام اینسا  و دختر بچه هفده ساله‌ای به نام آرسِن را در یک روز روایت می کند، این دو شخصیت از زندگی گذشته خود گفته و هر یک شخصیت واقعی خود را پنهان می‌کنند. آنها که پیش از این چند سال یکدیگر را ندیده بودند، گفتگوی خود را با مشاجره آغاز می کنند اما در ادامه، این مجادله تبدیل به دوستی می شود و سرانجام پرده از راز زندگی و شخصیت واقعی خود برمی دارند. در پایان آرسن دست به کار خشونت باری می زند که مسیر زندگی هر دو نفر آن ها را تغییر می دهد.

در این نمایش فرهاد آئیش، مائده طهماسبی و خاطره حاتمی به عنوان بازیگر حضور دارند. دیگر عوامل این نمایش نیز عبارتند از: دراماتورژ: علی محمد رحیمی، مدیر تولید: مسعود توکلی (موسسه افرامانا)، طراح صحنه: عادل بزدوده، طراح و مجری گریم: ماریا حاجی‌ها، طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد، طراح نور: روزبه حسینی، آهنگساز: نیما عظیمی‌نژاد، طراح پوستر و بروشور: آرش تنهایی، دستیار‌ کارگردان و برنامه‌ریز: مونا گلپایگانی، عکاس: بهنام صدیقی، منشی صحنه: زهرا دباغیان، مدیر تبلیغات: علی ژیان مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل.

تیزر نمایش آرسن:

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید