درامانقد-تجسمی: با بالا رفتن آمار کرونا و نزدیک شدن اغلب شهرها به خصوص تهران به وضعیت سیاه امکان برگزاری نمایشگاه حضوری دوباره از هنرمندان گرفته شد و به همین دلیل تعدادی از گالری‌ها در بسترهای آنلاین فرصتی را برای علاقه‌مندان هنر فراهم کرده‌اند تا بتوانند دقایقی را به دیدن آثار هنری بگذرانند.

باوان: نمایشگاه گروهی آنلاین «قانونی برای پیوند دادن ما وجود ندارد» با آثاری از الهام اعتمادی، پونه اوشیدری، الهام پورخانی، شبنم جهانشاهی، هما حسینیان، مهشید روشن‌تبار، صنم سایه‌افکن، کیمن مه‌آبادی و آدنا میرزاخانیان تا ۳۰ فروردین ماه بر روی وبسایت گالری به نشانی https://bavangallery.com/viewing-room/there-are-no-rules-to-connecting-us/  قابل بازدید خواهد بود.

گالری اُ: نمایشگاه گروهی «۷+۱۳۹۳» شامل آثار منتخبی از هنرمندانی که با این گالری همکاری داشته‌اند، تا دوشنبه ۳۰ فروردین در سایت گالری اُ به نشانی https://ogallery.net/viewing-rooms/13937 برپاست.

آریا: نمایشگاه مجازی برگزیدگان چهارمین فراخوان جواهرسازی معاصر گالری آریا تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery برپاست.

شریف: نمایشگاه آثار سعید غلامی در وبسایت گالری شریف به نشانی http://sharifgallery.art/en/homepage/ برپاست.

ثالث: نمایشگاه مجازی «وان+وان میلیون» با بیش از ۳۰۰ اثر در صفحه اینستاگرام @salessgalleryonline  در حال برگزاری است.

موزه هنرهای دینی امام علی: نمایشگاه گروهی «۱۴۰۰ با نقاشان معاصر» تا ۳۱ فروردین در صفحه اینستاگرام موزه هنرهای دینی امام علی  به نشانی https://www.instagram.com/imam_ali_museum/ برپاست.

گلستان: نمایشگاه آنلاین نقاشی‌های بهمن نیکو تا ۲ اردیبهشت در وب سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

لیام: نمایشگاه گروهی « پیشنهاد فروردین ماه» تا ۲۴ فروردین به نشانی https://liamgallery.ir/plus/ برپاست.

 

تصویر اصلی مطلب از آثار رسول اکبرلو است که در گالری اُ به نمایش درآمده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید