درامانقد-سینما: الیوت پیج، که در حال حاضر در سریال  «آکادمی چتر» که تولید نتفلیکس است بازی می کند، روز سه شنبه اعلام کرد که تراجنسی و غیر باینری(Non-Binary Gender) است.

پیج، که قبلاً با نام الن پیج شناخته می شد،در بیانیه خود نوشت: «من نسبت به افراد فوق العاده ای که در این سفر از من حمایت کرده اند، بسیار قدردانی می کنم. نمی توانم حس عشق خود را بیان کنم از اینکه سرانجام کسی هستم که خویشتن واقعی اش برای او کافی است. من بی نهایت از افراد جامعه تراجنسی الهام گرفته ام.”

پیج در ادامه نوشت که اگرچه از به اشتراک گذاشتن داستان خود عمیقا «احساس خوشبختی» می کند، اما از آنچه «تهاجم، نفرت، تمسخرها و خشونت ها» نامید، بسیار می ترسد.

 بازیگر فیلم «مردمان باهوش» همچنین در نوشته خود اشاره کرد: تبعیض در مورد افراد تراجنسیتی گسترده، موذیانه و بی رحمانه است و در نتیجه عواقب وحشتناکی دارد. وی افزود: «فقط در سال 2020 گزارش شده است که حداقل 40 نفر از تراجنسی ها کشته شده اند که اکثریت آنها زنان تراجنسی سیاه و لاتین تبار بوده اند.»

گروه حامی LGBTQ در کمپین حقوق بشر در ماه اکتبر گزارش داد که مرگ خشونت آمیز این افزاد یعنی افراد غیرطبقه بندی شده جنسیتی در سال 2020، بیش از هر سال دیگری از زمان شروع ردیابی و ثبت چنین جنایاتی در سال 2013 بوده است.

الیوت پیج نامه خود را با محکومیت سیاستمدارانی که به جامعه تراجنسی ها حمله می کنند به پایان رساند.

وی نوشت: «کافی است. شما مردم را آزار می دهید. من یکی از این افراد هستم و در مقابل حملات شما ساکت نخواهیم بود.من عاشق تراجنسی بودن خود هستم. من عاشق این هستم كه كوئیر هستم و هرچه بیشتر خودم را در دوست بدارم و آنچه را كه هستم كامل بپذیرم، امید بیشتر و قلبی بزرگ تر خواهم داشت و بیشتر رشد می كنم. به همه افراد تراجنسی که هر روز با آزار و اذیت و تنفر از خود، سو استفاده، تجاوز و تهدید به خشونت دست و پنجه نرم می کنند می گویم: من شما را می بینم، شما را دوست دارم و تمام تلاش خود را برای تغییر این جهان به سمت بهتر شدن انجام خواهم داد.»

سازمان غیر دولتی «اتحاد LGBTQ در برابر افترا»، که به آن GLAAD نیز گفته می شود، از پیج به عنوان “الهام بخش بی شماری از افراد ترانس و غیر باینری” ستایش کرد. همسر پیج، اما پورتنر نیز گفت او «احساس غرور می کند». همچنین کمپانی نتفلیکس در توئیتر خود نوشت: «به ابرقهرمان خود افتخار می کنیم! الیوت ما تو را دوست داریم و منتظر بازگشت شما در فصل 3 «آکادمی چتر» هستیم!»

 الیوت پیج که پیشتر الن پیج نام داشت با فیلم تحسین شده «جونو» ساخته جیسون ریتمن در سال 2007 درخشید، نامزد اسکار شد و به یکی از ستاره های بزرگ سینمای آمریکا  بدل شد.

منبع: NBC

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید