درامانقد-سینما: فیلم کوتاه “آغاز” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی پس از اتمام تصحیح رنگ و نور توسط نهال چیذری در لابراتوار ایران نوین فیلم آماده پخش و نمایش شد. فیلمبرداری این فیلم که در خرداد 99 انجام گرفت بر عهده علیرضا جاوید بوده است و تدوین آن نیز توسط بهرام عمرانی انجام شده است.

آغاز داستان بازگشت سهراب و تردیدهای او و همسرش غزال برای شروعی دوباره است. روایتی تصویری از آنچه بر این دو در جدایی گذشته است. در این فیلم غزال ره­آورد و بهنام حسن­پور به ایفای نقش پرداختند، و نقاشی های فیلم نیز از کارهای غزاله اخوان هنرمند معاصر ایرانی انتخاب شده است.

این فیلم کوتاه توسط گروه هنری درامانقد(dramanaghd.ir) تهیه شده است.

سایر عوامل این فیلم نیز عبارتند از: تهیه کننده: بهار میرزهره، ساخت تیتراژ و طراحی پوستر: گلناز اخوان، آهنگساز: امید دریانیان، صدابردار: حسین بیطاری، صداگذار: امید دریانیان، گریم: یوسف مبرهن، عکاسان تابلوهای نقاشی: محمود گل­نراقی، رسول بهزادپور، منشی صحنه: مریم محمدی، دستیاران کارگردان: علیرضا خدابخش، بنیامین نراقی، دستیار فیلمبردار: فرشاد لاری، عکاس پشت صحنه: امیرحسین لاهوتی، تصحیح نور و رنگ: نهال چیذری-لابراتوار دیجیتال ایران نوین فیلم، استودیو خط فرضی. تهیه شده در: درامانقد

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید