درامانقد-سینما: دیوید لیچ کارگردان «اتمیک بلوند» و «ددپول 2» فیلمی اقتباسی  به نام «دیویژن» را با نقش‌آفرینی جیک جیلنهال و جسیکا چستین مقابلخواهد ساخت. ساخت «دیویژن» که اقتباسی از یک ویدیوگیم پرفروش شرکت یوبی سافت  است سال 2019 آغاز خواهد شد.

لیچ همچنین دنباله جدید فیلم‌های «سریع و خشمگین» را نیز کارگردانی خواهد کرد. تولید این دنباله که محصول استودیوی یونیورسال است نسبت به «دیویژن» در اولویت قرار دارد. دواین جانسن و جیسن استیتم دو بازیگر اصلی این پروژه‌ خواهند بود.

«دیویژن» که ابتدا قرار بود توسط استیون گیگان کارگردانی شود، توسط خود لیچ، جیک جیلنهال، جسیکا چیستین  بازیگران فیلم و همچنین کمپانی سینمایی یوبی سافت سرمایه گذاری و تهیه خواهد شد.

داستان این فیلم اقتباسی، در آینده‌ای نزدیک جایی‌که ویروسی مرگبار از طریق دست به دست شدن پول کاغذی در روز «جمعه سیاه» در نیویورک شیوع پیدا می‌کند و جان میلیون‌ها نفر را می‌گیرد، اتفاق می افتد. وقتی کریسمس فرا می‌رسد، تنها آشوب و بلوا در شهر به جا مانده است. گروهی از شهروندان که برای مواقع بحران آموزش دیده‌اند در تلاش‌اند هر کس و هر چه را که به جا مانده، از خطر نابودی حفظ کنند.

به گزارش آی سینما به نقل از ورایتی، جیلنهال و چیستین از زمان شکل‌گیری ایده اولیه با این پروژه همکاری‌شان را آغاز کرده و از همان ابتدا اصرار داشته‌اند فضای فیلم به ویدیوگیم اصلی نزدیک باشد.

دیوید لیچ بعد از کارگردانی فیلم اول «جان ویک» به همراه چاد استالسکی به یکی از کارگردانان مطرح سینمای اکشن تبدیل شد. بعد از ان لیچ تریلر اکشن- جاسوسی «بلوند اتمی» را با بازی شارلیز ترون مقابل دوربین برد.

استخدام لیچ به عنوان کارگردان «ددپول 2» به قدری سروصدا به راه انداخت که دواین جانسن بلافاصله از او برای کارگردانی دنباله جداگانه «سریع و خشمگین» نیز دعوت به همکاری کرد.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید