درامانقد-تئاتر: دیشب نامزدهای هفتاد و دومین دوره جوایز تونی معرفی شدند و «دختران بدجنس» و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» بیشترین نامزد را برای کسب جوایز به دست آوردند. مراسم اهدای جوایز تونی۱۰ ژوئن در نیویورک با اجرای سارا بیریلس و جاش گروبان برگزار خواهد شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر «دختران بدجنس» و «باب اسفنجی مکعبی» هر کدام در ۱۲ بخش نامزد شدند که مهمترین آن نامزدی برای  بهترین نمایش موزیکال بوده است. البته در این بخش آنها باید با نمایش‌هایی چون «دیدار گروه» و «یخ زده» از تولیدات دیزنی رقابت کنند.

در همین حال «فرشتگان در آمریکا» ، «دیدار گروه» و «چرخ فلک» هر یک در ۱۱ رشته و «هری پاتر و بچه نفرین شده» و «بانوی زیبای من» در 10 رشته نامزد شدند.

«هری پاتر و بچه نفرین شده» موفق به کسب نامزدی در بخش بهترین نمایش هم شد و در این بخش باید با رقبایی چون «بچه‌ها»، «فارینلی و شاه»، «بنجل» و «تاریخ لاتین برای مورون‌ها» رقابت کند.

«بانوی زیبای من» و «چرخ فلک» همچنین در بخش بهترین بازآفرینی از یک اثر موزیکال باید با «زمانی در این جزیره» رقابت کنند.

علاوه بر این امسال قرار است از بروس اسپرینگستین و جان لگویزامو برای موسیقی در نمایش تقدیر ویژه ای به عمل آید.

همچنین چیتا ریویرا و اندرو لوید بوبر به عنوان دریافت کنندگان جوایز ویژه تونی برای یک عمر دستاورد هنری در هنر نمایش، جایزه دریافت می کنند.

در مراسم اعلام نامزدها دیروز لسلی آدام جونیور بازیگر نمایش «همیلتون» و برنده جایزه گرمی و تونی و نیز کاترین مک‌فی، نامزدها را در کتابخانه عمومی نیویورک در مرکز کلینتون معرفی کردند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید