درامانقد-سینما: جشنواره فیلم برلین با معرفی پنج فیلم دیگر، تاکنون ۲۳ فیلم را برای بخش رقابتی معرفی کرده‌است.

به گزارش سایت برلیناله، دست‌اندرکاران این جشنواره با اعلام فیلم‎های جدید ۲۳ فیلم از ۲۴ فیلم بخش رقابتی را معرفی کرده‌اند. البته ۱۹ فیلم از میان ۲۴ فیلم برای دریافت خرس طلایی یا خرس‌های نقره‌ای با هم رقابت می‎کنند و چند فیلم این فهرست خارج از بخش رقابتی قرار می‎گیرند.

اسامی  فیلم‎هایی که به فهرست بخش رقابتی شصت و هشتمین جشنواره برلین پیوسته‎اند، «٧ روز در انتبه» به کارگردانی خوزه پادیا( خارج از بخش رقابتی)،«آگا» به کارگردانی میلکو لازاروف (خارج از بخش رقابتی)،«فصل شیطان» به کارگردانی لاو دیاز از فیلیپین، «موزه» به کارگردانی آلونسو روییز پالاسیوس،«دیوانه» به کارگردانی استیون سودربرگ از آمریکا است.

مسئولان برگزاری جشنواره برلین علاوه بر اضافه کردن پنج فیلم به بخش رقابتی، از نمایش هفت سریال از کشورهای مختلف در این رویداد سینمایی خبر دادند.
«بانک‌های بد» ساخته کریستین شوشو از آلمان، «زمین خانه» به کارگردانی یوهان فاستینگ محصول نروژ، سریال دانمارکی «آزادی» ساخته میکائیل مارکیمان، «برج بزرگ» به کارگردانی الکس گیبنی از آمریکا، «پیک‌نیک در صخره آویزان» ساخته لاریسا کوندراکی محصول استرالیا، «خرس‌ها خواب» به کارگردانی کارن مارگالیت، و «ترس بزرگ» ساخته ادوازد برگر از آمریکا، ۷ سریالی هستند که امسال در بخش «Berlinale Series»  جشنواره برلین به نمایش گذاشته می‌شوند.

بخش “Berlinale Series”  جشنواره برلین ویژه معرفی و اولین نمایش جهانی و بین‌المللی سریال‌های تلویزیونی است که در واقع بخشی از نمایش‌های ویژه برلین محسوب می‌شود. هم‎چنین بازار فیلم اروپا نیز که در جریان جشنواره برگزار می‌شود از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ فوریه برنامه‌ای تحت عنوان روزهای سریال‌های درام برگزار می‌کند که به نمایش، معرفی و بازاریابی سریال‌های تلویزیونی اختصاص دارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید