درامانقد-سینما: کمپانی‌های A24 و دیرِکت‌تی‌وی حقوق پخش درام وسترن «زنی که جلوتر گام برمی‌دارد» با بازی جسیکا چستین را خریدند.

به گزارش هنر و تجربه به نقل از ورایتی این وسترن زن محور به تهیه‌کنندگی ادوارد زوییک و کارگردانی سوزانا وایت براساس فیلم‌نامه‌ای از استیون نایت(لاک) ماه گذشته اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو پشت سر گذاشت. سم راکول، مایکل گری‌آیز، سایرن هایندز و بیل کمپ از دیگر بازیگران فیلم هستند.

کمپانی‌های «A24» و «دیرِکت‌تی‌وی» قصد دارند این فیلم را در سال آینده‌ی میلادی روانه‌ اکران کنند و «A24» که دست‌کم در دو سال اخیر ناجی بعضی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمای مستقل بوده است، می‌خواهد این وسترن را در همه‌ بازارهای سینمایی مهم به نمایش عمومی درآورد.

چستین نقش کاترین ولدن را بازی کرده که بیوه‌ای هنرمند در نیویورک دهه‌ ۱۸۸۰ است؛ زنی که به داکوتای شمالی سفر می‌کند تا پرتره‌ای از رییس «سیتینگ بول» (گاو نشسته) بکشد. رابطه‌ای دور از ذهن میان این دو شکل می‌گیرد که باعث اتحاد آن‌ها برای مقابله با دولت آمریکا در نبردی مهم برای حقوق بومیان آمریکایی می‌شود.

کمپانی «A24» در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «ما فوق‌العاده هیجان‌زده‌ایم که فرصت اکران «زنی که جلوتر گام برمی‌دارد» را برای جهانیان به دست آورده‌ایم. سوزانا فیلمی به‌شدت انسانی و استادانه ساخته است…»

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید