نماد سایت درامانقد

بازداشت رئیس تئاتر شهر و کارگردان نمایش «رویای شب تابستان»

درامانقد-تئاتر: در پی حکم قضایی مبنی‌ بر توقیف نمایش «رویای شب تابستان» به کارگردانی مریم کاظمی، کارگردان این نمایش و مدیر تئاتر شهر هم بازداشت شدند.

شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر، بیان کرد: با احضار خانم کاظمی و دکتر سعید اسدی به دلیل مشکلی که نسبت به تیزر نمایش پیش آمده بود، روند رسیدگی به ماجراء تا پایان وقت اداری امروز یکشنبه، ۱۸ شهریور طول کشید و منجر به بازداشت موقت آن‌ها شد.

او افزود: با وجود پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت، به‌دلیل این‌که وقت اداری به پایان رسیده بود، نتوانستیم اقدامی انجام دهیم و این اتفاق ناخوشایندی است که رخ داده است. چراکه مشکل پیش‌آمده بدون این‌که نمایش دچار مشکل محتوایی باشد، اتفاق افتاده و متاسفانه تیزر نمایش مونتاژی از چند تصویر مختلف بوده که شبهه ایجاد کرده است.
وی تأکید کرد: این اتفاق سبب شد از این پس توجه جدی به فضای مجازی شود و البته دستگاه قضایی هم وظایفی دارد و ما هم ملزم به تمکین از قانون هستیم.
کرمی اضافه کرد: به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی در صورت احضار، به دادگاه می‌روم چراکه مسئولیت صدور مجوزها بر عهده من است و بابت هر اتفاق تئاتری باید پاسخگو باشم که حتماً خود را ملزم به این‌کار می‌دانم اما امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

خروج از نسخه موبایل