نماد سایت درامانقد

نهمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نامه‌نویسی استاد اکبر رادی

 

درامانقد-تئاتر: نهمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نامه‌نویسی موسسه­ ی استاد اکبر رادی  با تمرکز بر روایت ­شناسی در نمایش‌نامه‌نویسیبرگزار می­ شود.

 

نهمین دوره‌ی کارگاه های تخصصی نمایش‌نامه‌نویسی موسسه­ ی استاد اکبر رادی با هم‌کاری موسسه‌ی افرا مانا و تماشاخانه ­ی دیوار چهارم و با تمرکز بر روایت شناسی در نمایش‌نا‌مه‌نویسی از 29 خردادماه تا یکم تیرماه 97 برگزارمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه ی فرهنگی هنری استاد اکبر رادی، در نهمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نا‌مه‌نویسی این موسسه به ترتیب ساعت و روزهای برگزاری کارگاه ها، دکتر سعید اسدی موضوع زمان و ساختار روایت نمایشی، ایوب آقاخانی موضوع شخصیت به عنوان روایت گر،  محمد رحمانیان با موضوع روایت به مثابه ی ابزاری برای گفت  وگو، بهزاد صدیقی موضوع شیوه های روایت پردازی نمایشی، دکتر پرستو محبی موضوع کارکرد روایت گر در نمایش‌نا‌مه‌نویسی ، دکتر چیستا یثربی موضوع نقش راوی در روایت های نمایشی، حسین کیانی موضوع عنصر تعلیق در روایت دراماتیک و دکتر رامتین شهبازی موضوع ساختارشناسی روایت در نمایش‌نا‌مه‌نویسی را با این عناوین هشت گانه ی روایت شناسی در نمایش‌نا‌مه‌نویسی تدریس می کنند.

نهمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی موسسه ی استاد اکبر رادی از روز  سه شنبه 29 خردادماه 97 تا روز جمعه یکم تیرماه 97 از ساعت 15 تا  ساعت 20:15 طی چهار روز برگزار‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای شرکت  و ثبت نام در کارگاه های کوتاه مدت موسسه ی استاد اکبر رادی می‌توانند به نشانی تماشاخانه ی دیوار چهارم واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و خیابان فریمان، شماره ی ۵۴۲، واحد آموزش مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌ ۶۶۴۰۹۲۱۳ ، ۶۶۴۰۴۱۴۱  و 09373512525 تماس بگیرند.

لازم به یاد‌آوری است در این دوره هم‌چون دوره‌های پیشین از هنرجویان این کارگاه ها برای هر درس به صورت جداگانه ثبت نام نمی شود و به هنرجویانی که در کارگاه های قبلی این موسسه شرکت کرده باشند، تخفیف ویژه ای داده می شود.

 

 

خروج از نسخه موبایل