درامانقد-موسیقی: آلبوم «روزگار» به آهنگسازی و نوازندگی مهدی امینی و با تمرکز بر ویژگی‌های مهمِ گوشه راک در دستگاه ماهور منتشر شد. این آلبوم براساس تک‌نوازی سه‌تار تهیه و تولید شده است.

امینی درباره آلبوم «روزگار» می‌گوید: «ایده شکل گیری این آلبوم از چند سال پیش در ذهنم بود. در ابتدا دوست داشتم که سازهای دیگری هم در هنگام ضبط این اثر در کنارم باشند اما بنا به دلایلی  ترجیح دادم که تمام ‌آلبوم، تک‌نوازی سه‌تار باشد. در آلبوم «روزگار» شاهد نغماتی در دستگاه ماهور و مُدگردی‌هایی از گوشه راک در این دستگاه به آواز بیات اصفهان و گه‌گاه به دستگاه همایون هستیم. اما تمرکز اصلی روی دستگاه ماهور است. ایده اصلی این آلبوم، برگرفته شده از  گذر زمان است. بیشتر قطعه های این آلبوم حول محور گوشه‌ راک می گردد و گریزهایی به دستگاه همایون و بیات اصفهان دارد. من حس تضاد بسیار زیبایی در این گوشه پیدا کردم و گوشه ی راک را محور اصلی کارم قراردادم زیرا تقابل احساسی متفاوت در دستگاه‌ها برایم بسیار شگفت انگیز بود . این گوشه برای من تداعی گرِ روز و شب است و نام روزگار را به همین دلیل برای این آلبوم انتخاب کردم.»

امینی تاکید می‌کند: حس و حال دستگاه ماهور شاد و حماسی است. اما آواز بیات اصفهان یا دستگاه همایون کمی حس متفاوتی دارند و غمناک‌ترند. من این تضاد را دوست داشتم. گوشه راک در دستگاه ماهور را واسطه قرار دادم تا گردش ملودی بین این دستگاه‌ها شکل بگیرد.

مهدی امینی از پانزده سالگی یادگیری سه‌تار را شروع کرد. نخستین استادش زنده یاد علی بیانی بود. زنده‌یاد بیانی بر ردیف نوازی به شیوه قدما و سینه به سینه تاکید داشت. همین مسئله موجب شد که گوشِ شنیداری مهدی امینی برای یادگیری ردیف پرورش یابد.

آلبوم «روزگار» سال گذشته مراحل ضبطش آغاز شد و در سال جاری مراحل میکس و مسترینگ را پشت سر گذاشت.

این آلبوم به دلیل اوضاع ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت دیجیتال منتشر شده است و هم اکنون از طریق سایت‌‌های معتبر در دسترس قرار دارد و قرار است در آینده نزدیک نسخه فیزیکی این آلبوم هم منتشر شود.