درامانقد-سینما: کریستوفر نولان به شدت از تصمیم جدید کمپانی برادران وارنر برای نمایش همه فیلم‌های سال ۲۰۲۱ به صورت همزمان در سینماها و در سرویس آنلاین اچ‌بی او مکس انتقاد کرد.

کارگردان «تعقیب» گفت: سال ۲۰۲۱ برخی از فیلمسازان درجه یک دنیا برای آنها فیلم ساختند و برخی از بزرگ‌ترین بازیگران جهان این سال در برخی از پروژه‌های آنها کار کردند و با قلب خود این نقش‌ها را درآوردند و این‌ها قرار است تجربیات بزرگی برای پرده بزرگ باشد.

وی همچنین ابراز کرد: بسیار بسیار بسیار درهم ریخته است. آره، این یعنی آنها نمی دانند چطور باید با فیلمسازان،بازیگران و تماشاگران رفتار کنید؛ درست این بودند که با آنها مشورت شود و بدانند قرار است چه اتفاقی بیفتد.

کارگردان «بیخوابی» در ادامه افزود: باید بیشترین مخاطبان ممکن این فیلم‌ها را ببیند و اکنون بدون هیچ مشورتی با آنها به سراغ سرویس آنلاین رفته‌اند و بدون هیچ مشورتی سرویس‌های نوپا را برای اکران این فیلم‌ها انتخاب کرده‌اند.

کمپانی برادران وارنر ۳ روز پیش اعلام کرد ۱۷ فیلم سال ۲۰۲۱ را هم‌زمان به صورت آنلاین در کنار اکران سینمایی پیش می‌برد. «ماتریکس»، «جوخه خودکشی» و «گودزیلا در برابر کونگ» از فیلم‌های جدید تولید شده در این کمپانی است که به این شکل تازه نمایش داده نمی‌شوند.

نولان گفت واکنشی که می‌تواند نسبت به این تصمیم داشته باشد ناباوری است.

کریستوفر نولان  که «تنت» آخرین ساخته او بود، خیلی ها تراز نوین یک فیلمساز در هالیوود می‌دانند و به همین دلیل اظهارات او در خصوص تصمیم کمپانی برادران وارنر از اهمیت زیادی برخوردار است. «تنت» فروش ۵۷ میلیون دلاری در آمریکا و فروش ۳۰۰ میلیون دلاری در دنیا را برای کمپانی برادران وارنر ثبت کرد. نولان برای کمپانی برادران وارنر «دانکرک»، سه گانه «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «بین ستاره‌ای» را ساخته است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید