درامانقد-سینما: «دیوید لینچ» قرار است در یک پروژه جدید در سال آینده میلادی یک سریال برای کمپانی نتفلیکس بسازد.

عنوان این سریال «ویستریا» به معنای پیچ گلیسین، گیاه بالارونده بومی ژاپن است که سمی است و خوردن آن باعث تهوع می شود. «ویستریا» طبق گزارش ایندی وایر از ماه می ۲۰۲۱ قرار است فیلمبرداری شود، «سابرینا ساترلند» همکار قدیمی لینچ نیز تهیه کننده این پروژه خواهد بود.

کارگردان «داستان سرراست» پس از ساختن فیلم رادیکال «امپراطور درون» در سال ۲۰۰۶، هیچ فیلم بلند دیگری نساخته اما چندی پیش فصل سوم سریال «توئین پیکس» را پس از یک وقفه ۲۷ ساله رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۸ نامزد ۱۸ جایزه امی شد.

این کارگردان ۷۴ ساله، سال گذشته یک فیلم کوتاه نیز با عنوان «جک چه کار کرد؟» ساخت که از سوی نتفلیکس عرضه شد.

این موسیقی دان، مجسمه ساز، نقاش و کارگردان افسانه ای و آوانگارد سینمای آمریکا در اواخر دهه ۸۰ با «مارک فارست»، تهیه‌کننده معروف، «توئین پیکس» را ساخت و این مجموعه را در دهه ۹۰ در شبکه ABC به نمایش در آورد. «توئین پیکس» را بسیاری موفق‌ترین سریال تلویزیونی دهه ۹۰ می دانند.

حال خبر تولید سریالی جدید توسط دیوید لینچ بسیاری از مشتاقان سینما و هواداران سازنده شاهکارهایی چون «قلبن وحشی»،  «بزرگراه گمشده» و «مالهالند درایو» را کنجکاو و هیجان زده کرده است.

طبق گزارش  «پروداکشن ویکلی» بودجه سریال جدید کارگردان «مخمل آبی» تقریبا ۸۵ میلیون دلار برای ۱۳ تا ۲۵ قسمت یک ساعته خواهد بود و همچنین  ۲۰۰ روز فیلمبرداری در لس آنجلس نیز برای این پروژه برنامه ریزی شده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید