درامانقد-تئاتر: دومین نشست مشق صحنه با حضور کیومرث قنبر آذر، ناصر آویژه، منوچهر اکبرلو و بهزاد صدیقی ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۰ آذر ماه ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه ی افرامانا، سلسله نشست های مشق صحنه با هدف بررسی تئاتر و نمایشنامه های کودک و نوجوان توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه ی افرامانا ماهی یک بار برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، در این نشست مشق صحنه که با حضور کیومرث قنبر آذر، ناصر آویژه، منوچهر اکبرلو و سپیده دبیری و بهزاد صدیقی برگزار می شود، ابتدا نمایشنامه ی شیر کتابخانه نوشته ی کیومرث قنبر آذر و کارگردانی ناصر آویژه نمایشنامه خوانی می شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرار می گیرد.
در این نشست مشق صحنه که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۰ آذرماه ۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، ناصر آیژه، کیومرث قنبری آذر، آساره هداوند، رها آویژه، نیما آویژه و رادین میرباقری نمایشنامه ی شیر کتابخانه را نقش خوانی می کنند.
در خلاصه ی این نمایشنامه که اقتباسی از داستان کوتاهی از میشل نودسن است، آمده: با ورود شیر به کتابخانه، اوضاع کتابخانه کمی به‌هم می‌ریزد! امّا خانم مدیر کتابخانه اجازه می‌دهد که شیر در کتابخانه بماند زیرا هیچ قانونی، ماندنِ شیرها را در کتابخانه‌ها ممنوع نکرده‌است! امّا در ادامه اتّفاقات جالبی می‌افتد و …
گفتنی است نمایشنامه ی شیر کتابخانه نوشته ی کیومرث قنبر آذر در نُه صحنه نوشته شده است.
پیش از این نیز در نخستین نشست مشق صحنه، نمایشنامه ی افسانه ی سیمرغ نوشته ی بهرام جلالی پور نمایشنامه خوانی و بررسی شده بود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید