درامانقد-سینما: پائولو سورنتینو فیلمساز ایتالیایی برنده اسکار در ادامه «پاپ جوان» اولین تجربه سریال‌سازی خود سریال «پاپ جدید»(The New Pope) را می سازد. با این حال،  سریال جدید سورنتینو خط داستانی کاملا متفاوتی دارد و فصل دوم سریال «پاپ جوان» محسوب نمی‌شود.

در این سریال که شبکه اچ بی او و اسکای ایتالیا به طور مشتک تولید آن را بر عهده دارند بناست جان مالکوویچ در مقابل جود لاو قرار بگیرد.

جود لا در سریال «پاپ جوان» در نقش شخصیتی به نام «لنی بلاردو» ظاهر شد، کسی‌که به عنوان اولین پاپ امریکایی تاریخ در واتیکان قدرت می‌گیرد. هنوز معلوم نیست این بازیگر 45 ساله دوباره نقش قبلی‌اش را ایفا خواهد کرد یا نه. در پایان سریال اول سورنتینو سرنوشت شخصیت لنی به شکلی مبهم و تعلیق‌آمیز رقم خورد.

حرف و حدیث‌ها حاکی از آنست که مالکوویچ در نقش پاپ جدید مقابل دوربین کارگردان «زیبایی بزرگ» قرار خواهد گرفت. با وجود این، سازندگان «پاپ جدید» هنوز جزییات مربوط به شخصیت‌های این دو بازیگر را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی، تولید سریال «پاپ جدید» از نوامبر آینده در ایتالیا آغاز می‌شود. سورنتینو به همراه اومبرتو کنتارلو و استفانو بیسس متن سریال جدیدش را خواهد نوشت.

سریال «پاپ جوان» اولین بار در اکتبر 2016 از شبکه اسکای ایتالیا پخش شد و ژانویه 2017، از شبکه اچ بی او روی آنتن رفت. جود لا برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید