درامانقد-سینما: وکیل مورگان فریمن با انتشار نامه‌ای از خبرگزاری سی ان ان خواسته بابت گزارشی که در آن به این بازیگر برنده اسکار اتهام آزار جنسی نسبت داده شده، رسما عذرخواهی کند.

در این نامه که خطاب به جف زاکر رییس سی ان ان نوشته شده، رابرت شوارتس وکیل فریمن، مقاله سی ان ان را آمیخته به «سوءنیت، اظهارات کذب، فریبکاری، فقدان نظارت حرفه‌ای و سوءمدیریت ژورنالیستی» توصیف کرده است. شوارتس تا آنجا پیش رفته که یکی از نویسندگان مقاله اخیر را متهم به «تحریک و تطمیع» شاهدان و قربانیان کرده تا علیه فریمن اظهارنظر کنند. وکیل فریمن انگیزه این نویسنده -کلوئی ملاس-  را شخصی عنوان کرده است.

ملاس می‌گوید در جریان مصاحبه‌اش با فریمن دوران بارداری را سپری می‌کرده و بازیگر باسابقه در مورد بدن او بی‌پروا دست به اظهارنظر زده است. با این حال، شوارتس می‌نویسد بررسی‌های درون سازمانی که توسط «برادران وارنر» انجام گرفته اثباتی بر بی‌گناهی فریمن است. برادران وارنر و سی ان ان هر دو زیر مجموعه یک شرکت مادر – «تایم وارنر» – شمرده می‌شوند.

به گزارش ددلاین از سوی دیگر، سخنگوی سی ان ان در واکنش به نامه اخیر بیانیه‌ای منتشر کرده و یادآور شده خود فریمن پیش‌تر بابت رفتارهایش عذرخواهی کرده بود. در بخشی از این بیانیه آمده است: «اتهامات بی‌اساسی که از سوی وکیل آقای فریمن مطرح شده، مایوس‌کننده است و با اظهارنظر عمومی آقای فریمن بعد از رسانه‌ای شدن داستان جور در نمی‌آید.»

شوارتس هم دوباره در پاسخ به بیانیه سی ان ان واکنش نشان داده است: «ما شواهد عینی‌مان را به سی ان ان ارایه کردیم، از جمله ویدیو و فایل صوتی ضبط شده قربانیانی که اتفاقات گزارش شده در مقاله سی ان ان را تکذیب کرده‌اند. ما به سی ان ان ثابت کردیم که بی تردید کل ماجرا کذب محض است. اکنون، اعتبار حمله سی ان ان به آقای فریمن از اساس زیر سوال رفته است.»

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید