درامانقد-سینما: دلم می خواد ساخته توقیف مانده بهمن فرمان آرا به زودی در سینماهای ایران اکران می شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اعلام این خبر گفت: قرارداد فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا بسته شد تا در گروه زندگی بعد از فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد نمایش داده شود.

فرجی همچنین از اکران فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در گروه سینمایی کورش بعد از نمایش فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری خبر داد.

فیلم سینمایی «دلم می خواد» را بهمن فرمان آرا سال 1392 ساخت. این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از امید سهرابی ساخته شده است و داستان بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. فرزانه ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

این فیلم را علی تقی پور تهیه کرده است و کارن همایونفر موسیقی آن را ساخته، از دیگر عوامل این فیلم می توان به عباس گنجوی تدوینگر و داود امیری مدیر فیلمبرداری اشاره کرد. همچنین در این فیلم پر بازیگر محمدرضا گلزار، رضا کیانیان، مهناز افشار، رضا بهبودی، صابر ابر، رؤیا نونهالی و جمعی دیگر از بازیگران سرشناس سینمای ایران به ایفای نقش می پردازند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید