درامانقد-سینما: کمپانی پارامونت اعلام کرد فیلم زندگینامه‌ای التون جان به نام «راکتمن» از 17 ماه مه 2019 در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم به کارگردانی دکستر فلچر و تهیه‌کنندگی متیو وان، با بازی تارون اگرتن در نقش التون جان مقابل دوربین رفته است. نگارش فیلمنامه «راکتمن» بر عهده لی هال بوده و روایتگر ماجرای ظهور التون جان ابتدا به عنوان اعجوبه آکادمی سلطنتی موسیقی و تبدیل شدنش به سوپراستار دنیای موسیقی است.

اکران هفتمین فیلم «ترانسفورمرز» از فهرست اکران‌های سال آینده کمپانی پرامونت حذف شد. قرار بود جدیدترین دنباله این فانتزی علمی-تخیلی در تاریخ 28 ژوئن 2019 در سینماها اکران شود. با این حال، «بامبلبی» ششمین فیلم این مجموعه سینمایی که به عنوان دنباله‌ای مستقل مقابل دوربین رفته، طبق برنامه‌ریزی قبلی از 21 دسامبر در سینماها به نمایش در می‌آید. پنج فیلم نخست «ترانسفورمرز» را مایکل بی کارگردانی کرده بود و «بامبلبی» هم تراویس نایت کارگردانی شده است.

فروش جهانی پنج فیلم نخست «ترانسفورمرز» روی‌هم‌رفته به 4.4 میلیارد دلار در گیشه دنیا رسیده است. پارسال فیلم «ترانسفورمرز: آخرین شوالیه» با 605 میلیون دلار فروش جهانی به کار خود در سینماها پایان داد که ضعیف‌ترین عملکرد این مجموعه سینمایی تا امروز محسوب می‌شود.

همچنین پارامونت کمدی «شرکای محدود» (Limited Partners) فیلم جدید تیفانی هدیش را جایگزین «ترانسفورمرز 7» کرده است. هدیش کمدین و بازیگر 38 ساله، از پارسال با فیلم «سفر دختران» به شهرت رسید و پاییز امسال دو کمدی جدید را آماده اکران دارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید