درامانقد-تئاتر: نهمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نامه‌نویسی موسسه­ ی استاد اکبر رادی  با تمرکز بر روایت ­شناسی در نمایش‌نامه‌نویسیبرگزار می­ شود.

 

نهمین دوره‌ی کارگاه های تخصصی نمایش‌نامه‌نویسی موسسه­ ی استاد اکبر رادی با هم‌کاری موسسه‌ی افرا مانا و تماشاخانه ­ی دیوار چهارم و با تمرکز بر روایت شناسی در نمایش‌نا‌مه‌نویسی از 29 خردادماه تا یکم تیرماه 97 برگزارمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه ی فرهنگی هنری استاد اکبر رادی، در نهمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نا‌مه‌نویسی این موسسه به ترتیب ساعت و روزهای برگزاری کارگاه ها، دکتر سعید اسدی موضوع زمان و ساختار روایت نمایشی، ایوب آقاخانی موضوع شخصیت به عنوان روایت گر،  محمد رحمانیان با موضوع روایت به مثابه ی ابزاری برای گفت  وگو، بهزاد صدیقی موضوع شیوه های روایت پردازی نمایشی، دکتر پرستو محبی موضوع کارکرد روایت گر در نمایش‌نا‌مه‌نویسی ، دکتر چیستا یثربی موضوع نقش راوی در روایت های نمایشی، حسین کیانی موضوع عنصر تعلیق در روایت دراماتیک و دکتر رامتین شهبازی موضوع ساختارشناسی روایت در نمایش‌نا‌مه‌نویسی را با این عناوین هشت گانه ی روایت شناسی در نمایش‌نا‌مه‌نویسی تدریس می کنند.

نهمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی موسسه ی استاد اکبر رادی از روز  سه شنبه 29 خردادماه 97 تا روز جمعه یکم تیرماه 97 از ساعت 15 تا  ساعت 20:15 طی چهار روز برگزار‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای شرکت  و ثبت نام در کارگاه های کوتاه مدت موسسه ی استاد اکبر رادی می‌توانند به نشانی تماشاخانه ی دیوار چهارم واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و خیابان فریمان، شماره ی ۵۴۲، واحد آموزش مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌ ۶۶۴۰۹۲۱۳ ، ۶۶۴۰۴۱۴۱  و 09373512525 تماس بگیرند.

لازم به یاد‌آوری است در این دوره هم‌چون دوره‌های پیشین از هنرجویان این کارگاه ها برای هر درس به صورت جداگانه ثبت نام نمی شود و به هنرجویانی که در کارگاه های قبلی این موسسه شرکت کرده باشند، تخفیف ویژه ای داده می شود.

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید