درامانقد-تئاتر: دیوید ممت یکی از مهمترین نمایشنامه نویسان زنده دنیا از نگارش نمایشنامه ای درباره هاروی واینستین خبر داد. واینستین تهیه کننده هالیوودی که مدتی پیش با افشای رسوایی های جنسی روبرو شد حالا سوژه کار نویسنده ای شده است که پیش تر هم موضوع آزار جنسی را دستمایه کار خود قرار داده بود.

دیوید ممت در مصاحبه‌ای با شیکاگو تریبیون گفته نام این نمایشنامه «گندم گرسنه» است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی هیچ طرحی برای تولید یا زمانی برای ارایه این نمایش اعلام نشده، گرچه ممت در این مصاحبه گفته است با تهیه‌کننده‌اش در برادوی صحبت کرده و این او بود که گفته چرا نباید نمایشنامه‌ای درباره واینستین بنویسیم. ممت ‌گفت: من هم این کار را کردم.

این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه نویس نامدار از تهیه کننده نام نبرد اما به نظر می‌رسد فرد مورد نظر وی باید جفری ریچاردز تهیه کننده «بیداری بهار» باشد که نمایش‌های خیرکننده ممت را در طی سال‌ها در برادوی به صحنه برده است. از تولیدات اخیر و درخشان وی «عروسک چینی»، «گلن‌گری گلن راس»، «آنارشیست»، «زندگی در تئاتر»، «رقابت» و «نوامبر» بوده است.

ممت پیش از این به آزار جنسی در نمایشنامه «اولئانا» ‌در سال ۱۹۹۲ پرداخته بود. این اثر سال ۲۰۰۹ در برادوی روی صحنه رفت و بیل پولمن و جولیا استایلز در آن نقش‌آفرینی کردند.

در این مطلب ممت از رمان جدیدش با عنوان «شیکاگو» خبر داده است و فیلمنامه ای که به تازگی برای کمپانی فاکس نوشته است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید