درامانقد-تئاتر: دانیال خجسته، کارگردان و مترجم تئاتر، نمایش “مستعد حادثه” ‎(مصدوميت هاى جدى زمين بازى بچه‌ها) را در تماشاخانه استاد عزت‌الله انتظامی به روی صحنه می‌برد.

“مستعد حادثه” که بر اساس  بر اساس نمایشنامه “زخم‌های عمیق زمین بازی” نوشته راجیو جوزف و با ترجمه دانیال خجسته اجرا می شود به سرگذشت زن و مردی می‌پردازد که در خلال سال‌های متمادی از دوران کودکی تا کهنسالی با حوادث خطرناکی روبرو می‌شوند.
تمرین این نمایش که آیدا صادقی و دانیال خجسته در آن به ایفای نقش می‌پردازند، این روزها مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و اجرای این اثر نمایشی از 22 تیرماه آغاز خواهد شد.
نمایش “مستعد حادثه” از پنج‌شنبه ٢٢ تير تا پنج‌شنبه ١٢ مرداد هرشب ساعت ٢١ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سامانه تیوال مراجعه کنند.

عوامل این نمایش عبارتند از:
‎ ‎مترجم، طراح و كارگردان: دانيال خجسته/ گروه كارگردانى: افسانه رضايى، پريسا صادقى/ موسيقى: معين رضايى راد/ طراح لباس: آيدا صادقى/ طراح نور: مهدى پارسى/ طراح گريم: حديثه جعفرى/ گرافيك: حامد حكيمى (استديو مشق)/ مدير روابط عمومى: مريم شريعتى/ تبليغات مجازى: گروه هنرى پژواك/ عكاس: محيا على يارى/ همكاران روابط عمومى: رومينا داورى، ميترا رحيمى.
تهيه كننده: گروه هنرى پژواك

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید