درامانقد-سینما: برد پیت در مصاحبه‌ای جدید قتل‌های مرتکب شده توسط خانواده منسون را که تقریبا ۵۰ سال پیش هالیوود را به لرزه درآورد با رسوایی هاروی واینستین در سال ۲۰۱۷ مقایسه کرد.

این بازیگر محبوب که برای معرفی فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو با ساندی تایمز بریتانیا صحبت می‌کرد، توضیح داد که چطور والدین او قتل شارون تِیت بازیگر و شش نفر دیگر به دست اعضای خانواده منسون را به عنوان تغییری بزرگ در شهر لس‌آنجلس و آن دوران می‌دیدند.

وی گفت: وقتی والدین من این مسئله را توصیف می‌کردند آن را به عنوان پایانی بر انقلابی کمال‌گرایانه می‌دیدند. والدین من هنوز همان آدم‌ها هستند اما این رخداد همانند از دست رفتن رویای آنها بود.

پیت اضافه کرد: این قتل‌ها و تیرگی آنها باعث پایان دادن به بسیاری از امیدهای والدین من برای تزریق کردن ایدئولوژی عشق و صلح به بقیه دنیا شدند و کاملا نمایان‌گر پایانی آنی بر یک عصر بودند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر برد پیت که در فیلم تارانتینو نقش شخصیت کلیف بوث را بازی می‌کند که با اعضای خانواده منسون در ارتباط است در پاسخ به اینکه از آن موقع تا به حال چه اتفاق دیگری افتاده که همانطور شهر را لرزانده است به پرونده رسوایی جنسی هاروی واینستین و جنبش «من هم همینطور» اشاره کرد.

وی بیان کرد: به نظرم داریم خودمان را بازتنظیم می‌کنیم اما به شیوه‌ای خوب.

پیت همچنان درباره تغییر ایده مردانگی در هالیوود صحبت کرد و گفت که در حال حاضر مردهای هالیوود هم بازتنظیم شده‌اند و حالا افرادی هستند که در عین سفت‌وسخت بودن، آسیب‌پذیر هم هستند و نسبت به ضعف‌های‌شان آگاهی دارند.

وی در پایان بیان کرد: آنها حالا احساسات بیشتری نشان می‌دهند و کارشان بیشتر از این است که فقط بخواهند نشان بدهند چقدر سفت‌وسخت هستند.

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در حال حاضر با نقش‌آفرینی برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی در سالن‌های سینما به نمایش درمی‌آید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید