درامانقد-سینما: آئین دیدار فیلم‌های کوتاه زمستانه با حضور عوامل این آثار و اهالی سینما امروز ۱۱ آذر در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

پس از استقبال ارائه فیلم‌های کوتاه در قالب بسته‌های نوروز و تابستان، بسته فیلم‌های زمستانه نیز از سوی گروه هنروتجربه ارائه می‎شود. آئین دیدار بسته فیلم‌های کوتاه زمستانه یکشنبه، ۱۱ آذر ساعت ۱۸ با حضور عوامل فیلم‌ها و اهالی سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار و پس از امضای پوستر، شش فیلم این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم‌هایی که برای بسته زمستانه انتخاب شده‌اند، شامل «آینه‌های پریده رنگ» به کارگردانی سالم صلواتی، «تو هنوز اینجایی» به کارگردانی کتایون پرمر و محمد روحبخش، «دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی، «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد، «نسبت خونی» به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و «و می‌گذریم…» به کارگردانی پریسا گرگین هستند.

به گزارش پایگاه هنر و تجربه این فیلم‌ها هم‌چون بسته فیلم‌های کوتاه نوروز و تابستان نه تنها در جشنواره‌های داخلی بلکه در رقابت‌های خارجی نیز موفق به کسب جوایز متعددی شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به تندیس بهترین فیلم داستانی از جشنواره بیروت لبنان و بهترین فیلم کوتاه از «Midel East فلورانس» ایتالیا برای فیلم «آینه‌های پریده رنگ»، سیمرغ سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم «دیدن»، بهترین طراحی صدا از جشنواره مستقل‌های ملبورن در استرالیا و دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی از جشنواره مستقل‌های لس‌آنجلس در آمریکا برای فیلم «فروزان»، تندیس بهترین فیلم‎نامه و بهترین بازیگر مرد از سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران برای فیلم «نسبت خونی» و تندیس جایزه ویژه هیات داوران و جایزه سوم کارگردانی از هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم صد ثانیه برای فیلم «و می‌گذریم» اشاره کرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید