درامانقد-تئاتر:  روزبه حسینی  شش سال پس از اجرای نمایش «سه مرثیه‌هذیان»، با اجرای نمایش «سیم و سرمه» به تئاتر شهر می‌آید.

«سیم و سرمه» کاری از گروه فیلم و تئاتر وَ ناگهان است که روزبه حسینی، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، لباس و نور نمایش را خود برعهده دارد.

بازیگران نمایش «سیم و سرمه» سیما شُکری و میثم غنی‌زاده هستند و آرش فصیح مدیرتولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نمایش است.

اجرای زنده‌ موسیقیِ خاص این نمایش را که غزل، ترانه‌ها و ملودیِ قطعات آن نوشته‌ نویسنده‌ نمایش است، توسط آروین نیک (گیتار و هارمونیکا) و آریا قاسمی (خواننده) از گروه تهران الف، کیمیا صرافی نوازنده‌ کاخن و هم‌خوان و شیوا احمدی‌سپهر، خواننده‌ همراه و نوازنده‌ عود (از گروه خورشید و ماه‌ِ استاد درخشانی) به‌صورت زنده اجرا می‌شوند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از گروه کارگردانی زهرا سلطانی و نسترن طاها، منشی صحنه: نسترن خدادوست، گرافیک و طراحی اقلام تبلیغاتی: پانته‌آ قاسمی، تیزر: علی ضیاسعیدی، عکاسان: رسول نورمحمدزاده، محمد گل‌محمدی و ضیا صفویان، تبلیغات مجازی: نسترن خدادوست و مشاوران رسانه‌: رضا آشفته، بهزاد مرتضوی و جواد عاطفه هستند.

لازم به تأکید است که نمایش «سیم و سُرمه» از 8 تا 20 مهرماه، هر روز در دو نوبت در ساعت‌های 18 و 20 به مدت پنجاه دقیقه در سالن سایه‌ تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید