درامانقد-تئاتر: فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی از سوی بنیاد اکبر رادی منتشر شد. در این فراخوان آمده است:

اکنون پس از گذشت یک دهه از فعالیت بنیاد استاد اکبر رادی متولیان این بنیاد برای برگزاری برنامه های خود که شامل مسابقات نمایش­نامه خوانی، نمایش­نامه نویسی، سمینار مقالات رادی شناسی، نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی و … در طول هر سال بوده ، مصمم شدند که در زمان واحدی این برنامه ها را در قالب جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی به اجرا درآورند تا از این پس علاقه مندان تئاتر و آثار اکبر رادی در زمان مشخصی شاهد یکی از مهم ترین فعالیت­های فرهنگی کشور باشند و بر اساس آن نیز هر شرکت­کننده و علاقه­مندی بتواند در این رویداد ملی حضور یابد.

 

 اهداف:

  • تقویت بنیان نمایش­نامه ‌نویسی ایران
  • ژرف ­نگری در آثار و اندیشه ‌های‌ استاد اکبر رادی
  • ارج ‌نهادن یا بهتر شناختن استعدادهای جدید تئاتر، نمایش­نا‌مه نویسی‌، نمایش­نامه خوانی، مقالات پژوهشی رادی­شناسی، کاریکاتور، عکاسی و طراحی گرافیک

 

ساختار علمی و اجرایی جشنواره:

الف) رئیس جشنواره:

ریاست نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی توسط شورای سیاست­گذاری این جشنواره تعیین  می­شود. بر این اساس پس از تصمیم­گیری های لازم این شورا، رئیس نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر آثار استاد اکبر رادی معرفی خواهدشد.

ب) دبیرجشنواره:

دبیر جشنواره موظف است علاوه بر نظارت و مدیریت بر کلیه­ی بخش­های جشنواره، دبیران، مدیران و مسئولان و همکاران هر بخش از این جشنواره را انتخاب و معرفی کند و امور و فعالیت­های جشنواره را تا پایان برگزاری آن به نحو شایسته و مطلوبی پیش ببرد و به سراانجام برساند.

دبیر جشنواره بر اساس انتخاب رئیس هیئت مدیره­ی بنیاد اکبر رادی انتخاب و معرفی می­شود.

ج) شورای سیاست­گذاری جشنواره:

وظیفه­ی این شورا، تصمیم­گیری درباره­ی سیاست­ها و برنامه­های کلان امور مربوط به این جشنواره خواهد‌بود. این شورا وظایف هیئت‏­های علمی و اجرایی و داوری این جشنواره را تعیین خواهدکرد. هم­چنین کم ‌و کیف جوایز نهاییِ جشنواره باید به تأیید این شورای سیاست­گذاری برسد.

اعضای شورای سیاست­گذاری نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی به صورت جداگانه معرفی می­شوند.

د) شورای اجرایی جشنواره:

وظیفه­ی این شورا، تصمیم­گیری درباره­ی امور اجرایی مربوط به دبیرخانه، هماهنگی، اداری، سالن، نمایشگاه، سمینار، روابط عمومی، تبلیغات و اطلاع­رسانی و کلیه­ی جلسات و نشست­های این جشنواره خواهدبود.

اعضای شورای اجرایی نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر  اکبر رادی نیز به صورت جداگانه معرفی می­شوند.

 

 

بخش­های جشنواره:

  • مسابقه­ی مونولوگ
  • مسابقه­ی نمایش­نامه نویسی
  • مسابقه­ی نمایش­نامه خوانی
  • مسابقه­ی سمینار و مقالات رادی­شناسی
  • به علاوه: مسابقه­ی کاریکاتور با عنوان لبخند باشکوه آقای رادی
  • نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی

 

  1. مسابقه­ی مونولوگ

بخش مونولوگ نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار خواهدشد. کارگردانان و نمایش­نامه­ نویسان سراسر کشور می­توانند با ارسال نماش­نامه های مونولوگ متقاضی حضور در این بخش جشنواره باشند.

شرایط و مقررات:

  • بخش رقابتی مونولوگ، صرفن اختصاص به آثار ایرانی دارد.
  • پذیرش در این بخش با توجه به اهداف جشنواره به کیفیت، خلاقیت و نوآوری نمایش­ها بستگی دارد.
  • متون اقتباسی نیز می­توانند در این بخش حاضر باشند. متون اقتباسی منوط به ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر، نوع اقتباس (آزاد ، وفادارانه با نگاهی به متن و …) می­توانند در بخش رقابتی مونولوگ شرکت کنند.
  • پایان­نامه­های عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجویان رشته­ی تئاتر (اعم از ارزیابی و دفاع شده یا ارزیابی و دفاع نشده) می­توانند متقاضی شرکت در بخش رقابتی مونولوگ باشند.
  • آثاری که به اجرای عمومی درآمده باشند یا در جشنواره­های تئاتر شرکت کرده باشند، مورد پذیرش دبیرخانه­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی قرار نخواهندگرفت.
  • چنان­چه در هر مرحله­ای از انتخاب آثار مغایرتی با بندهای پیش گفته­شده اثبات شود، دبیرخانه­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی، متقاضی شرکت­کننده در این بخش را از ادامه­ی مسیر بازخواهدداشت.
  • رتبه­های برگزیده و برتر برای یک نمایش­نامه نویس، یک کارگردان­، یک بازیگر زن، یک بازیگر مرد، یک طراح صحنه و یک نمایش منتخب خواهدبود که در آیین پایانی این جشنواره معرفی خواهندشد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی است. هم چنین اثر برگزیده و برتر نیز برای اجرای عمومی به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می­شود.
  • هزینه­های اسکان و سفر گروه­های شرکت­کننده در این بخش بر عهده­ی این جشنواره نیست و دبیرخانه­ی این جشنواره کمک هزینه­ای را نمی­تواند به گروه­های شرکت­کننده پرداخت کند.

مدارک مورد نیاز :

* ارسال سه نسخه از هر عنوان نمایش­نامه­ و سه حلقه دی.وی.دی فیلم ضبط شده از اجرای نمایش مونولوگ به نشانی دبیرخانه و هم­چنین ارسال نمایش­نامه در قالب فایل Wordبه نشانی الکترونیکی  bonyaderadi@gmail.com

* ارسال یک قطعه عکس کارگردان و نمایش­نامه نویس به صورت فایل JPEG  و خلاصه سوابق وی حد اکثر در 100 کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی bonyaderadi@gmail.com

* ارسال چند عکس با کیفیت از اجرای نمایش به صورت فایل JPEG به نشانی الکترونیکی bonyaderadi@gmail.com

* ارسال سه حلقه دی. وی. دی. با کیفیت از فیلم اجرای نمایش به نشانی دبیرخانه پس از اعلام متون پذیرفته شده­ی این بخش

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

* مجوز کتبی از نویسنده

گاه­شمار:

تاریخ آخرین مهلت دریافت آثار مسابقه­ی مونولوگ: 15 آذر ماه 1397

تاریخ اعلام آثار پذیرفته شده:  15 دی ماه 1397

  1. نمایش­نامه نویسی

بخش نمایش­نامه نویسی نخستین دور­ه­ی جشنواره تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار خواه شد. نمایش­نامه نویسان سراسر کشور می­توانند متقاضی حضور در این بخش جشنواره باشند.

عناوین بخش مسابقه­ی نمایش­نامه نویسی:

  • نمایش­نامه های ایرانی با موضوع آزاد
  • نمایش­نامه های ایرانی با دراماتورژی و اقتباس از آثار استاد اکبر رادی

شرایط و مقررات:

  • پذیرش آثار در بخش رقابتی نمایش­نامه نویسی با توجه به اهداف جشنواره و بخش مذکور به کیفیت­، تنوع و نوآوری بستگی دارد.
  • نمایش­نامه هایی که تا کنون در هیچ یک از مسابقا­ت نمایش­نامه نویسی شرکت نکرده باشند و به چاپ نرسیده باشند، در این بخش پذیرفته می­شوند.
  • هر نمایش­نامه نویس می­تواند با ارائه­ی حد اکثر سه اثر، متقاضی شرکت در این بخش مسابقه باشد.
  • چنان­چه در هر مرحله­ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته­شده اثبات شود، دبیرخانه­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی، نمایش نامه­ی مورد نظر را از بخش رقابت حذف می­کند.
  • در این بخش آثار برگزیده­ی هیئت داوران این بخش در آیین پایانی معرفی خواهدشد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی است. هم­چنین اثر برگزیده­ی هیئت داوران برای انتشار به یکی از ناشران معتبر معرفی خواهد شد و به چاپ خواهدرسید.

مدارک مورد نیاز:

* ارسال سه نسخه از هر عنوان نمایش­نامه به نشانی دبیرخانه و هم­چنین ارسال نمایش­نامه در قالب فایل PDF به نشانی الکترونیکی  bonyaderadi@gmail.com

* ارسال یک قطعه عکس از نمایش­نامه نویس به صورت فایل JPEG  و خلاصه سوابق وی حد اکثر در 100 کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی bonyaderadi@gmail.com

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

گاه شمار:

تاریخ آخرین مهلت دریافت آثار در بخش مسابقه­ی نمایش­نامه نویسی­: 15 آذرماه 1397

تاریخ اعلام نامزدهای برتر نمایش­نامه نویسی : 18 دی ماه 1397

 

  1. نمایش­نامه خوانی:

بخش نمایش­نامه خوانی نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار خواهدشد. هنرمندان سراسر کشور می­توانند متقاضی حضور در این بخش مسابقه باشند.

شرایط و مقررات :

  • بخش رقابتی نمایش­نامه خوانی، صرفن اختصاص به آثار استاد اکبر رادی دارد.
  • پذیرش آثار در این بخش رقابتی با توجه به اهداف جشنواره به کیفیت، تنوع و خلاقیت در اجرای نمایش­نامه خوانی بستگی دارد.
  • حد اکثر مدت زمان اجرای نمایش­نامه خوانی برای این بخش می بایستی 55 دقیقه باشد.
  • آثاری که پیش از این در سالن ها و تالارهای نمایشی، نمایش­نامه خوانی شده باشند، مورد پذیرش دبیرخانه­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی قرار نخواهندگرفت.
  • چنان­چه در هر مرحله­ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه­ی این جشنواره، گروه اجرایی را از ادامه­ی مسیر باز خواهد داشت.
  • رتبه­ی برگزیده و برتر برای یک گروه نمایش­نامه خوانی، نقش­خوان زن، نقش­خوان مرد و کارگردان اثر نمایش­نامه­ خوانی شده خواهدبود که در آیین پایانی معرفی خواهندشد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، لوح سپاس و جایزه نقدی است.

مدارک مورد نیاز :

* ارسال یک قطعه عکس کارگردان به صورت فایل JPEG  و خلاصه سوابق وی حاکثر در 100 کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی  bonyaderadi@gmail.com

* ارسال سه حلقه دی. وی. دی. با کیفیت از فیلم اجرای نمایش­نامه خوانی به نشانی دبیرخانه

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

گاه شمار :

تاریخ آخرین مهلت شرکت در بخش مسابقه­ی نمایش­نامه خوانی­: 15 آذرماه 1397

تاریخ اعلام آثار راه یافته به جشنواره: 15 دی ماه 1397

 

  1. مسابقه­ی مقالات و سمینار رادی­شناسی­:

بخش مقالات رادی شناسی نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار خواهدشد. کلیه­ی پژوهش­گران علاقه­مند سراسر کشور می­توانند متقاضی حضور در این بخش جشنواره باشند.

 

موضوعات و عناوین بخش مسابقه­ی مقالات رادی­شناسی:

1- روایت­شناسی در آثار استاد اکبر رادی

2- نشانه‏­شناسی فرهنگی در آثار استاد اکبر رادی

3- بررسی آثار استاد اکبر رادی از دیدگاه نقد تکوینی

4- مفهوم شهر و شهرنشینی در آثار استاد اکبر رادی

5- تک آوایی یا چند آوایی در نقد آثار استاد اکبر رادی

6- ره­یافت‌­ها و الگوها در دراماتورژی آثار استاد اکبر رادی

7- شیوه­‌های کارگردانی نمایش­نامه ‌های استاد اکبر رادی

8- افق­های تفسیر آثار استاد اکبر رادی از دیدگاه نقد هرمنوتیکی

9- گرته­‌برداری­، اقتباس و برداشت آزاد از آثار استاد اکبر رادی

10- آشنایی‏­زدایی در شخصیت و روایت در آثار استاد اکبر رادی

11- سبک زندگی ایرانی و تحولات اجتماعی در آثار استاد اکبر رادی

12- بررسی تطبیقی نمایش­نامه ‏های استاد اکبر رادی با آثار ادبیات نمایشی جهان

شرایط و مقررات:

  • بخش رقابتی مقالات رادی­شناسی­، صرفن اختصاص به آثار استاد اکبر رادی دارد.
  • پذیرش آثار در این بخش با توجه به اهداف جشنواره و موضوعات و عناوین ذکر شده در این فراخوان به سطح علمی، کیفیت ، تازگی و جذابیت طرح مقاله پژوهشی بستگی تام دارد.
  • مقالات منتخب هیئت داوران این بخش، برای ارائه در سمینار و نیز انتشار در کتاب راد­ی­شناسی شش معرفی خواهندشد.
  • در این بخش رقابتی مقالاتی که تا به حال در هیچ یک از مسابقات پژوهشی، سمینارها و همایش­های علمی و جشنواره­های دیگر شرکت نکرده باشند یا در نشریات و رسانه­های مکتوب منتشر نشده باشند، مورد پذیرش دبیرخانه­ی این جشنواره قرار می­گیرند.
  • چنان­چه در هر مرحله ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه­ی این جشنواره، مقاله­ی متقاضی این بخش را از رقابت در این بخش حذف خواهدکرد.
  • مقاله­ی برگزیده­­ی این بخش در آیین پایانی این جشنواره از سوی هیئت داوران معرفی خواهدشد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است.
  • اصل و چکیده­ی مقالات برگزیده پس از ارائه در سیمنار رادی­شناسی پس از تأیید نهایی هیئت داوران این بخش در جلد ششم کتاب رادی شناسی منتشر خواهدشد.

مدارک مورد نیاز:

* ارسال سه نسخه از چکیده و اصل مقاله­ی پژوهشی  به نشانی دبیرخانه­ی جشنواره و ارسال چکیده و اصل مقاله­ی پژوهشی  در قالب فایل Word به نشانی الکترونیکی  bonyaderadi@gmail.com

* ارسال یک قطعه عکس پژوهش­گر به صورت فایل JPEG  و خلاصه سوابق وی حد اکثر در 100 کلمه در فایل Word

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

گاه­شمار:

تاریخ آخرین مهلت دریافت چکیده­ی مقالات رادی­شناسی: 19 آبان ماه 1397

تاریخ دریافت اصل مقالات رادی­شناسی: 30 آذرماه 1397

تاریخ برگزاری سمینار رادی­شناسی: 23 دی ماه 1397

 

  1. پلاس (+): مسابقه­ی کاریکاتور با عنوان لبخند با شکوه آقای رادی

تجربه قرار گرفتن بخش به علاوه­ی این جشنواره با عنوان مسابقه­ی کاریکاتور در ساختار نخستین دوره­ی آن، اهمیت هنرهای دیگر را برای فعالیت بینا فرهنگی را در این دوره­ی جشنواره نشان می دهد. این بخش در نخستین دوره­ی این جشنواره به صورت رقابتی برگزار می­شود. برگزاری بخش رقابتی کاریکاتور، جایگاه کاریکاتوریست را برای هنرمندان این عرصه و نیز هنرمتدان تئاتر نشان خواهدداد و بر ارزش­گذاری این هنر تأکید خواهدکرد. در نخستین دوره جشنواره تئاتر استاد اکبر رادی نیز به منظور ارتقا و شناخت بهتر و بیش­تر هنر کاریکاتور و رابطه­ی آن با تئاتر  و نمایش­نامه به محک بیش­تری گذاشته خواهدشد.

* شرایط شرکت و گاه­شمار این بخش متعاقبن از سوی دبیرخانه­ی این بخش اعلام  و منتشرخواهدشد .

 

  1. نمایشگاه عکس و اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی

برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر، طراحی و اسناد تصویری در نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی، ضرورت حضور این بخش را در این جشنواره نشان می­دهد. این بخش در این دوره از جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار می شود. برگزاری بخش غیر رقابتی نمایشگاه عکس، پوستر، طراحی و اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی هم آثار خلق شده در ارتباط با آثار، اندیشه­ها و شخصیت استاد اکبر رادی را گرد هم می­آورد و هم موجبات آشنایی نسل امروز را با هنرمندان این عرصه فراهم می­سازد. در بخش عکاسی، طراحی، گرافیک و اسناد تصویری کلیه عکاسانی که از شخصیت یا آثار استاد اکبر رادی عکاسی کرده­اند یا از آثار صحنه­ای و نمایش­نامه خوانی این هنرمند پوستر، بروشور و طرح جلد نمایش­نامه یا کتاب­هایی در مورد آثار و اندیشه­های استاد اکبر رادی طراحی کرده­اند، می­توانند بر اساس شرایط و مقررات این بخش غیر رقابتی در نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی شرکت کنند.

 

 

شرایط و مقررات :

  • شرکت در این بخش برای تمامی هنرمندان آزاد است.
  • آثار ارسالی می بایست مربوط به آثار و شخصیت استاد اکبر رادی باشد.
  • در این بخش غیر رقابتی، هر شرکت کننده مجاز است تا 10 اثر ارسال کند.
  • آثار ارسالی محدودیت تاریخی ندارد. شرکت­کنندگان می­توانند اثر یا آثار مرتبط با شخصیت و آثار استاد اکبر رادی را که مربوط به سال­های گذشته باشد، ارسال کنند.
  • تمامی آثار ارسالی باید با موازین و مقررات جشنواره مطابقت داشته باشند.
  • آثاری که به بخش نمایشگاه اسناد تصویری این جشنواره راه پیدا نکنند، در بنیاد استاد اکبر رادی آرشیو می­شود تا پس از تأسیس موزه­ی آثار استاد اکبر رادی با ذکر نام خالق اثر در آن­جا نگهداری شود.
  • در این بخش غیر رقابتی، هر عکس یا سندی حتمن باید دارای دو خط توضیحات (کپشن) باشد و ترجیحن عکس­های ارسالی با محتوای متن نمایش­نامه و شخصیت­های شناخته­شده­ی آثار استاد اکبر رادی مرتبط باشد.
  • تصاویر و اسناد مرتبط با استاد اکبر رادی شامل پرتره­نگاری و
  • در این بخش غیر رقابتی عکاسان و طراحان می­توانند آثار خود را که به شرح ذیل مرتبط با آثار و برنامه­های مربوط به استاد اکبر رادی است، به دبیرخانه­ی این جشنواره ارسال کنند:
  • مستندنگاری: تمرین و پشت صحنه­ی نمایش­ها، مراسم و نشست­های گوناگون، سخنرانی­ها­، نکوداشت­ها، جشنواره ها، نمایش­نامه خوانی­ها و …
  • عکاسی از تئاترها یا نمایش­نامه خوانی­هایی که از نمایش­نامه­های استاد اکبر رادی به روی صحنه رفته­اند یا نمای­نامه خوانی شده­اند.

مدارک مورد نیاز :

* ارسال آثار با قابلیت چاپ (قطع اثر اورجینال) ، رزولیشن 300 و فرمت jpg به نشانی الکترونیکی  bonyaderadi@gmail.com

* ارسال بیوگرافی عکاس یا طراح حد اکثر در 100 کلمه در فایل Word و یک قطعه عکس وی به صورت فایل JPEG به نشانی پست الکنرونیکی bonyaderadi@gmail.com

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

گاه­شمار:

آخرین مهلت دریافت آثار بخش نمایشگاه عکس و اسناد تصویری استاد اکبر رادی : 15 آذرماه 1397

زمان برپایی نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد تصویری استاد اکبر رادی : 18 تا 28 دی ماه 1397

 

شرایط و مقررات عمومی نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی:

  • شرایط امکاناتی فنی مورد نیاز گروه­های نمایشی و نمایش­نامه­خوانی به لحاظ سالن و تجهیزات فنی مربوط به اجرا بر اساس دارابودن امکانات فنی سالن اجرا خواهدبود که از سوی دبیرخانه­ی این جشنواره اعلام خواهدشد. در غیر این صورت امکانات مورد نیاز هر نمایش یا نمایش­نامه خوانی منتخب جشنواره برعهده­ی گروه­های شرکت­کننده خواهدبود.
  • ستاد برگزاری جشنواره مسئولیتی در قبال ساخت و ساز دکور، دوخت لباس، چاپ تبلیغات نمایش­ها و اسکان گروه­های نمایشی ندارد.
  • هیچ یک از مدارک، عکس­ها، پوسترها، اسناد تصویری، کاریکاتورها، نمایش نامه­ها و فیلم­های ارسال شده (اعم از پذیرفته شده و پذیرفته نشده) به این جشنواره مسترد نخواهد شد.
  • تصمیم­گیری در خصوص موارد پیش­بینی­نشده در فراخوان بر عهده­ی شورای سیاست­گذاری، ستاد برگزاری جشنواره و حسب سیاست­های اداری و مقررات جاری خواهدبود.
  • دبیرخانه­ی این جشنواره در مقابل ارسال نامناسب آثار و مدارک توسط متقاضیان حضور در جشنواره و آسیب دیدگی در مسیر ارسال هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • برگزارکننده مجاز است از آثار منتخب در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی (محیطی، فضای مجازی و رسانه ای) در زمان برگزاری نمایشگاه ، جشنواره و پس از آن استفاده کند.
  • دبیرخانه­ی این جشنواره موظف است دریافت اثر را به متقاضی اعلام کند. در صورت عدم اعلام دریافت اثر از سوی برگزارکننده پس از 72 ساعت، به معنی عدم وصول است و باید مجدن آثار متقاضی ارسال شود.
  • عکس­های متقاضیان شرکت در جشنواره که به صورت فایل JPEG است، باید فاقد آرم، لوگو، عنوان عکس و نام عکاس بر روی عکس باشند.

 

آیین پایانی جشنواره:

براساس برنامه‌­ریزی­‌های انجام شده، پس از داوری آثار توسط هیئت­های داوریِ جداگانه در بخش­های رقابتی (مونولوگ، نمایش­نامه نویسی، نمایش­نامه خوانی، مقالات رادی­شناسی و کاریکاتور) ، آیین پایانی نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر اکبر رادی در 28 دی ماه سال جاری با حضور هنرمندان تئاتر، خانواد­ی فر‌هنگ و هنر و نمایندگان رسانه­ای جمعی برگزار‌ خواهدشد.

 

 

نشانی و راه­­های ارتباطی با جشنواره:

نشانی پست الکترونیکی دبیرخانه: bonyaderadi@gmail.com

نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران،  طبقه دوم، دبیرخانه­ی نخستین دوره­ی جشنواره تئاتر اکبر رادی

تلفن: 20-22872818    –  داخلی: 110 09199839405

 

فرم تقاضای شرکت در نخستین دوره­ی جشنواره­ی تئاتر  اکبر رادی

  • نام نمایش / نمایش­نامه / نمایش­نامه خوانی / مقالات رادی­شناسی / عکس / پوستر /  کاریکاتور / اسناد تصویری :
  • نام هنرمند:
  • تاریخ و محل تولد:
  • میزان تحصیلات:
  • نشانی الکترونیکی:
  • نشانی منزل یا محل کار:
  • تلفن همراه :
  • تلفن ثابت :

این­جانب ………………………………. متقاضی شرکت در بخش مونولوگ  ………..  / نمایش­نامه نویسی ………. / نمایش­نامه خوانی   …………..    /   مقالات رادی شناسی   …………  / کاریکاتور  ……….. / عکس  ……… / پوستر  …………   /  اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی   …………   نخستین دوره­ی جشنواره تئاتر اکبر رادی با اطلاع از مفاد و شرایط فراخوان آن و با ارسال مدارک لازم ، تقاضای خود را برای شرکت در این جشنواره اعلام می­دارم و نسبت به مقررات آن متعهد می­شوم.

نام و نام خانوادگی :                                         تاریخ :                             امضاء :

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید