درامانقد-سینما: پنه لوپه کروز طی گفتگویی که در جشنواره تورنتو با ورایتی داشت، گفت: من حقیقتا فکر می کنم این افشاگری ها درباره اتفاقاتی که برای زنان می افند چیزهای زیادی را تغییر داد.

وی ادامه داد: من متوجه تفاوت ها شدم، برای مثال در نوع سوال هایی که در مصاحبه ها از ما می شود. قبلا در مصاحبه های مطبوعاتی از زنان فقط سوالات سطحی و گستاخانه می شد اما افراد الان محتاط تر هستند. این یک حرکت نمادین است و نشان‌دهنده آن است که افراد نسبت به دیگری با احترام بیشتری رفتار ‌می کنند.

کروز در ادامه گفت: من و خاویر همدیگر را از زمانی که من ۱۷ سال داشتم و او ۲۱ ساله بود، می شناسیم. ما کار کردن یکدیگر را می دیدیم بنابراین خیلی خوب می دانیم که دیگری چگونه کار می کند. قبل از هر پروژه ای از خود می پرسیم آیا ما با هم به خوبی کار می‌کنیم؟ اگر پاسخ نه بود، آن کار را انجام نمی دهیم.

به گزارش مهر خاویر باردم بازیگر و همسر کروز نیز درباره جوایز اسکارشان به ورایتی گفت: من و کروز اسکارهایمان را یک جا گذاشته ایم اما آن جا چندان مشخص نیست کجاست و باید دنبالش بگردیم.

کروز در پایان گفت: روی جایزه من نشان یادبودی است که نامم به صورت وارونه روی آن حک شده، پدرم آن نام وارونه را بدون عینک گذاشته بود. متاسفانه پدرم را سه سال پیش از دست دادم. من هیچ وقت آن نام حک شده را تغییر نمی دهم. آن نام برای همیشه وارونه خواهد. من عاشق آن هستم.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید