درامانقد-تئاتر: «کابوس‌ها» به کارگردانی مجتبی تاج میری و همکاری گروه فرهنگی «کنترآوا» و گروه موسیقی «تهران-الف» در کافه‌گالری آس اجرایی ویژه خواهد داشت.
«تهران-الف» به سرپرستی آروین سیدان و آریا قاسمی ساخت موسیقی این پرفورمنس را به عهده دارند. این گروه که فروردین نودوپنج به طور رسمی تشکیل شد کار خود را با اجراهای خیابانی و کافه ای اغاز کرده و به موسیقی تیاتر هم پرداخته است. سبک این گروه تلفیقی است، تلفیقی از جاز و بلوز غربی گرفته تا موسیقی سنتی و پاپ کلاسیک ایرانی و بعضا موسیقی فولک اروپا. خواننده گروه آریا قاسمی است و آروین سیدان ترانه سرایی این قعطات را به عهده داشته.
از سازهایی که در قطعات این گروه استفاده شده، می‌توان به گیتار اکوستیک و الکتریک، گیتار باس، درامز و پرکاشن، ساکیسفون، سازدهنی و بعضا سازهای سنتی ایرانی مثل کمانچه، ستار، تار و … اشاره کرد.
مجتبی تاج میری مدیر گروه فرهنگی هنری آموزشی «کنترآوا» در توضیح کار این گروه نوشته است: « مجموعه ای که با دستور کارِ اصلی آفرینشِ آکادمی ای برای بیان و صدا، و تربیت صداپیشه هایی کاربلد و خلاق، برای تولید محتواهایی تخصصی در قالبهای متنی-صوتی-تصویری، فعالیت خودش رو آغاز کرد تا آغازین این خدمت رسانی و سرآمد این حرفه ی نوین باشد..»
مجتبی تاج میری، مبینا توحیدلو، آذین میرزازاده، میترا کریمیان و حسین ملکی ایفای نقش در این پروفورمنس را برعهده دارند.
«کابوس‌ها» پنجشنبه 15 شهریور، ساعت 19 در کافه‌گالری آس به روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان میتوانند به شریعتی بالاتر از پل رومی، جنب بان پارسیان، شماره 1831 مراجعه کنند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید