درامانقد-سینما: آمازون غول انتشار آنلاین فیلم و سریال، سریالی با عنوان «رانده‌شده‌ها» را بر مبنای کتاب پرفروشی به همین نام نوشته جانیس وای.کی.لی سفارش داده و نیکول کیدمن را به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن انتخاب کرده است. آلیس بل استرالیایی نیز نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد.

این سریال درام درباره گروهی از زنان است که از هنگ‌کنگ رانده می‌شوند و می خواهند با این واقعیت زندگی تازه ای را برای خود بسازند.

این درام تلویزیونی نخستین پروژه از قراردادی است که آمازون پیشتر با نیکول کیدمن منعقد کرد تا برمبنای آن برای این غول رسانه ای فیلم و سریال بسازد.

به گزارش هالیوود ریپورتر کیدمن از همکاری با آمازون ابراز خوشحالی کرد و گفت ساخت این سریال نخستین گام وی و آمازون برای ساخت داستان‌های جذاب و معنادار از گوشه و کنار دنیاست.

این سریال جدیدترین کار تلویزیونی کیدمن است که آن را در «بلاسم فیلمز» که با شریکش پِر ساری راه‌اندازی کرده خواهد ساخت. این بازیگر سرشناس استرالیایی در سریال «دروغ‌های کوچک‌ بزرگ» هم به عنوان بازیگر و هم تهیه کننده برای اچ‌بی‌او ظاهر شده بود. این سریال با فصل دوم خود سال ۲۰۱۹ روی آنتن می‌رود.

آمازون در حالی این سریال را می‌سازد که با «خانم میزل شگفت‌انگیز» در فصل جوایز درخشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید