درامانقد-سینما: شماره دوازدهم از دوره جديد مجله هنروتجربه ویژه مرداد ۹۷ منتشر شد.

در این شماره در گزارش تیرماه به حضور جعفرصانعی‌مقدم به عنوان مدیر جدید گروه سینمایی هنروتجربه اشاره شده است و شادمهر راستین درباره نسبت عباس کیارستمی و نقاشی به گفت‌وگو با آیدین آغداشلو پرداخته است.

همایون امامی، حمیدرضا گرشاسبی، عزیزالله حاجی‌مشهدی، منوچهر دین‌پرست، سحرعصرآزاد، رضا صائمی و بهرنگ ملک محمدی درباره آثار سهراب شهیدثالث، عزیزالله حاجی‌مشهدی، ساسان گلفر درباره «مواجهه»، ساسان گلفر و مینوخانی درباره «مکان»، ندا قوسی و شهرام اشرف ابیانه درباره «آخرین کسی که آقای کاف-الف را دید»، فریبا اشوئی و رضا صائمی درباره «بازدم»، مینا اکبری درباره «ناپدید»، سپیده ابرآویز درباره «برسد به دست آقای بنان»، حمیدرضا گرشاسبی درباره «پاپ»، شادی حاجی‌مشهدی درباره «رفتن»، رضا صائمی و فریبا اشوئی درباره «زمانی دیگر» مطالب و نقدهای کوتاهی نوشته‌اند.

علاوه بر این نیکان راست‌قلم، آزاده کفاشی، یاسمن خلیلی‌فرد و عباس اقلامی در بخش سینمای هنروتجربه در گستره عام مطالبی درباره فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» نوشته و علیرضا نراقی «توران خانم» را نقد کرده است.

در این شماره هم‌چنین نگاه‌هایی به فیلم «آرامش در حضور دیگران» ناصر تقوایی و «معجزه در میلان» ویتوریو دسیکا آمده است. نیوشا صدر نیز درباره کتاب «میان‌بر کهن‌الگو برای فیلم‌نامه» به قلم محمدرضا نعمتی یادداشتی نوشته‌است.

از گفت‌وگوهای منتشر شده در این شماره نیز می‌توان به گفت‌وگو با امید عبدالهی درباره «سفر سهراب»، سعید ابراهیمی‌فر درباره «مواجهه»، سیدمهدی احمدپناه  درباره «مکان»، علی دلگشا درباره «آخرین کسی که آقای کاف-الف را دید» اشاره کرد.

شماره دوازدهم مجله هنروتجربه هم اکنون در كيوسك‌ها مطبوعاتي و مراكز ارايه محصولات فرهنگی در دسترس علاقه‌مندان است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید