درامانقد-تئاتر:  شهرام گیل آبادی به دعوت اعضاء هیئت مدیره خانه تئاتر، در جلسه فوق‌العاده شنبه هیئت مدیره حضور پیدا کرد و در پایان به عنوان مدیر عامل خانه تئاتر انتخاب شد.

در این جلسه ابتدا گیل آبادی  به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص تشکل‌های خانه تئاتر پرداخت و پس از اعلام نظر اعضاء هیئت مدیره در خصوص مدیرعامل خانه تئاتر رای‌گیری مخفی برگزار شد و اعضاء به اتفاق آراء با حضور ایشان موافقت کردند.

ادامه مذاکرات امروز صبح در محل عمارت جدید طبق ماموریت هیت مدیره در جلسه‌ای که با حضور آقایان ایرج راد و اصغر همت برگزار شد، شهرام گیل آبادی پس از توافقات تکمیلی و تعیین دستمزد، کلیه حقوق خود را به حساب کمک به هنرمندان تئاتر در خانه تئاتر اهداء کرد.

گفتنی است، دکتر شهرام گیل آبادی مدرس و کارگردان تئاتر از جمله مدیران فرهنگی نام آشنا در عرصه فرهنگ و هنر کشور است. وی متولد 1351 در خرم آباد و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای پژوهش هنر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و در حال حاضر هیئت علمی دانشگاه است.

گیل‌آبادی پیش از این در مناصب بسیاری همچون، رئیس مرکز هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، مدیر شبکه‌های رادیویی تهران و جوان، مدیرکل نمایندگی‌های خارجی صداوسیما، معاون اطلاع‌رسانی و پژوهش مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون ارتباطات وامور بین‌الملل شهرداری تهران، عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نایب رییس هیت مدیره موسسه مطبوعاتی همشهری و…حضور داشته است. شهرام گیل آبادی همچنین از اصلی ترین افراد در حلقه مشاوران محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران و کاندیدای ریاست جمهوری سال 96 بوده است.

شاید همین نفوذ گیل آبادی در میان سیاسیون و هسته اصلی قدرتمندان ایران سبب پیشرفت و توسعه سریع تر خانه تئاتر گردد و همچنین به بسیاری از معضلات صنفی هنرمندان توجه ویژه ای گردد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید