درامانقد-تئاتر: نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» به نویسندگی سروناز زمانی و به کارگردانی ساناز زمانی از 3 تیر ماه در تئاتر باران اجرا خواهد داشت.

این نمایش به موضوع اهدای عضو می‌پردازد، اما برخلاف بیشتر آثاری که به این موضوع از نگاه خانواده اهداکننده‌ عضو می پردازد، این نمایش از زاویه دید گیرنده‌ها، آن را بررسی می‌کند.

«شبیه رهایی ورای یک نفس» برگزیده بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی از دومین جشنواره تئاتر شهر در سال 92 شده‌ است.

ساناز زمانی متولد سال 1366 و فارغ‌التحصیل رشته آمار است. زمانی فعالیت هنری‌اش را از سال ۸۷ با گذراندن دوره حرفه‌ای بازیگری در موسسه کارنامه زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی، آناهیتا اقبال‌نژاد، سیما تیرانداز، امیر پوریا، محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور و دوره کارگردانی حرفه‌ای را زیر نظر کیومرث مرادی، وحید رهبانی و محمد رحمانیان آغاز کرد.

ساناز زمانی جایزه بهترین کارگردانی برای نمایش «برداشت آزاد» را از چهارمین جشنواره تئاتر امید در سال ۹۱ دریافت کرد. او همچنین جایزه بهترین کارگردانی برای نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» را از دومین جشنواره تئاتر شهر سال ۹۲ به دست آورد و کاندیدای کارگردانی برای نمایش «تدایی اطمینان» در سومین جشنواره تئاتر شهر بود.

آوا فیاض به عنوان مجری‌ طرح در این پروژه حضور دارد. همچنین مهدی بوسلیک، جواد پولادی، سارا شاهرودیان، شهاب عباسیان، مریم نقیبی (به ترتیب الفبا) در این نمایش بازی می‌کنند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید