درامانقد-سینما: بر اساس اعلام یکی از اعضای گروه تولید جدیدترین فیلم کوئنتین تارنتینو «روزی روزگاری در هالیوود» ترکیب بازیگران این فیلم تکمیل شده است.

به گزارش ایندی وایر دیمین لوییس، داکوتا فانینگ و کلیفتن کالینز جونیور که تا به حال در چند فیلم از جمله دو فیلم آخر تارانتینو «جنگو» و «هشت نفرت انگیز» حضور داشتند، بازیگرانی هستند که به تازگی در ترکیب بازیگران «روزی روزگاری در هالیوود» قرار گرفته اند.

این بازیگران به ترکیب از پیش معین شده لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن اضافه شده اند.

«روزی روزگاری در هالیوود» درامی است که از واقعیت خانواده جنایتکار منسن اقتباس شده است. فیلم در سال ۱۹۶۹ روی می‌دهد و دی‌کاپریو در آن نقش ریک دالتن یک بازیگر تلویزیونی را بازی می کند که هنوز در کارش به موفقیت آنچنانی دست نیافته است، شارون تیت (رابی) همسایه‌ ریک دالتن است. تیت به دست اعضای فرقه چارلز منسن در حالی که فرزند هشت‌ماهه رومن پولانسکی را باردارست، به قتل می‌رسد.

از نکات جالب فیلم که شاید تنها از کارگردانی چون تارانتینو ساخته است بازی دیدمین لوییس در نقش استیو مک‌کویین ستاره پر آوازه سینمای آن دوران است.

همچنین داکوتا فانینگ در این فیلم نقش دستیار منسن، لینِت فروم را بازی می کند که به نام جیغ‌جیغو معروف بوده است و پس از اقدام به ترور جرالد فوردِ رییس‌جمهور در سال ۱۹۷۵ به حبس ابد محکوم شد. نقش آرایشگر مشهور جِی سِبرینگ (یکی از سه دوست تیت که جان‌شان را در کنار او از دست دادند) به اِمیل هِرش رسیده است. در این میان، نیکلاس هاموند که در فیلم کلاسیک و اسکاری «آوای موسیقی» (اشک‌ها و لبخندها) نقش بچه‌ای به نام فردریک را بازی کرده بود، در نقش بازیگری که کارگردان شده با نام سم وانامِیکر ظاهر می‌َشود.

کمپانی «سونی» نهم اوت ۲۰۱۹ (هجده مرداد ۱۳۹۸) را به عنوان تاریخ نمایش عمومی «روزی روزگاری در هالیوود» اعلام کرده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید