درامانقد-سینما:  وودی آلن خود را مظهر جنبش «من هم همینطور» می داند. این جنبش پس از رسوایی جنسی برخی از مردان هالیوود راه افتاد تا زنان بتوانند با امنیت بیشتری سؤاستفاده هایی که از آنها شده است را افشا کنند.

آلن  در گفت و گو با  با برنامه خبری آرژانتینی «پریودیسمو پارا تودوس» گفت: «همه خواهان اجرای عدالت هستند. اگر در حال حاضر جنبشی مانند «من هم همینطور / Me Too» وجود دارد، باید ازشان حمایت بشود. باید بخواهیم که عدالت در رابطه با این آزارگران هولناک به اجرا در بیاید.»

این کارگردان بزرگ سینمای جهان  که خود توسط دختر خوانده اش دیلان فارو متهم به آزار جنسی شده است تاکید کرده دوباره مطرح شدن اتهامات او «بسیار جنون‌آمیز» است: «ماجرا تمام شد و رفت پی کارش و من به زندگی‌ام ادامه داده‌ام. خیلی زشت است که شخصی را به اتهاماتی که پیشاپیش رد شده، دوباره متهم کنند. من مرد خانواده‌ام و بچه دارم.»

آلن همچنین در این گفت و گو خود را مظهر جنبش مبارزه با آزار جنسی دانست و گفت: «برخی از این افراد از سوی ۲۰، ۵۰ و حتی ۱۰۰ زن متهم شده اند در حالی که نام من تنها در یک قضیه به میان آمده که آن هم ثابت شده که نادرست بوده است. اما می‌دانید من خودم باید نماد و شمایل جنبش مقابله با آزار جنسی باشم. چون پنجاه سال است که در سینما مشغول به کارم، با صدها بازیگر زن کار کرده‌ام و حتی یک مورد -از مهم‌ترین و مشهورترین‌شان گرفته تا تازه‌کارهای‌شان- هرگز پیش نیامده که چنین اتهامی را به من نسبت بدهند. سابقه من در همکاری با آنها درخشان است.»

بسیاری از بازیگران از جمله گرتا گرویگ، کالین فرث و الن پیج به دلیل اتهامات دختر خوانده آلن نسبت به همکاری با او در گذشته ابراز پشیمانی کنند. همچنین بازیگران آخرین فیلم آلن یعنی تیموتی شالامی، سلنا گومز و ربکا هال دستمزد خود را صرف خیریه کردند. به دلیل اتفاقات پیش آمده فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» که در ژانر آشنای آلن «کمدی رمانتیک» ساخته شده است برای اکران با سرنوشت مبهمی روبروست.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید