درامانقد-سینما: جک جانسون اولین قهرمان سیاه پوست مشت زنی در سنگین وزن که در اوج نژادپرستی در ایالات متحده زندگی پر ماجرایی داشته است، سوژه فیلمی به نام «ضربه بزرگ» خواهد بود.

رینالدو مارکوس گرین که فیلم «هیولاها و انسان ها» را در جشنواره ساندنس داشت کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. «ضربه بزرگ» براساس فیلمنامه ای از اورن ماورمن که اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته جو لندسدال است، ساخته می شود. ریدلی اسکات و همسرش جیانیکا اسکات تهیه این فیلم را در کمپانی شخصی خود به نام اسکات فری(Scott Free Productions) بر عهده خواهند گرفت.

این خبر در حالی اعلام شد که چندی پیش سیلوستر استالونه اعلام کرده بود می خواهد فیلمی درباره جانسون بسازد. استالونه بنا دارد شرکت فیلمسازی بالبوا را با ساخت مشترک این فیلم با کمپانی MGM براساس زندگی جانسون راه اندازی کند. گفته می شود داستان فیلم استالونه که درباره جانسون است به صورت مختصر در فیلم «امید سفید بزرگ» محصول ۱۹۷۰ ساخته مارتین ریت به تصویر کشیده شده است.

ریدلی اسکات داستان فیلم «ضربه بزرگ» را شگفت انگیز دانسته است. داستان فیلم «ضربه بزرگ» در سال۱۹۰۰ و در زمان طوفان گالوستون در شهر تگزاس و در اوج دوران تبعیض نژادی می گذرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید