درامانقد-سینما: برایان دی‌پالما کارگردان امریکایی می خواهد درباره هاروی واینستین تهیه کننده هالیوودی که محکوم به آزار و تجاوز جنسی شده است، فیلمی در ژانر وحشت بسازد.

دی‌پالما که فیلمهای موفق بسیاری بر اساس الگوهای کلاسیک ژانرهای مختلف سینمایی ساخته است، فیلم «کری» را در سال ۱۹۷۶  در ژان وحشت کارگردانی کرد که تبدیل به یکی از نقاط عطف این ژانر شد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی در مصاحبه‌ای که دی‌پالما با نشریه فرانسوی لو پاریزین داشته است از این پروزه جدید خبر داده است.

این کارگردان گفت: من مشغول نوشتن فیلمی درباره این رسوایی هستم. این پروژه‌ای است که در حال حاضر برای ساخت آن با یک تهیه‌کننده فرانسوی مشغول گفتگو هستم. نام شخصیت اصلی من هاروی واینستین نخواهد بود، اما یک فیلم ترسناک با یک شخصیت سوء استفاده‌گر جنسی خواهد بود و داستان فیلم در صنعت سینما اتفاق خواهد افتاد.

دی‌پالما که همچنین به خاطر کارگردانی «صورت زخمی»، «دست‌نیافتنی‌ها» و همچنین فیلم اصلی‌ «ماموریت غیرممکن» شناخته می‌شود، جزییات بیشتری از این مطرح نکرد که فیلمنامه چه زمانی تکمیل خواهد شد و فیلم کی وارد مرحله تولید می شود.

از سوی دیگر، حتی با وجود اینکه مراحل فیلمبرداری جدیدترین تریلر جنایی او با عنوان «دومینو» که دو بازیگر از «بازی تاج و تخت» یعنی نیکولای کاستر-والدو و کاریس ون‌هوتن به علاوه گای پیرس در آن بازی می‌کنند به اتمام رسیده، او به لو پاریزین گفت کار کردن روی این فیلم «تجربه‌ای وحشتناک» بود و حتی ممکن است فیلم اکران هم نشود.

علاوه بر  دی‌پالما، دیوید ممت درام نویس بزرگ معاصر اوایل امسال گفته بود مشغول نوشتن یک نمایشنامه درباره هاروی واینستین است. او به شیکاگو تریبیون گفته بود نام اثرش «گندم تلخ» است اما هنوز زمان دقیقی برای بیرون آمدن آن مشخص نشده است. جفری ریچاردز مسئولیت تهیه‌کنندگی آن نمایشنامه را بر عهده خواهد داشت و گفته می‌شود قرار است جان مالکوویچ نقش واینستین را بازی کند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید