درامانقد-تئاتر: نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» نوشته و کارگردانی همایون غنی زاده که پیش از این و در پاییز سال ۹۵ در تالار وحدت روی صحنه رفته بود دوباره در همین تالار به صحنه می رود. این نمایش یکی از آثار پرمخاطب و پرفروش تالار وحدت بوده است.

در نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، بابک حمیدیان، سیامک صفری، همایون غنی زاده، داریوش موفق، امیر احمدزاده، ایمان فتاحی و هومان محمدحسینی به ایفای نقش پرداختند.

قرار است همایون غنی زاده بار دیگر این اثر نمایشی را در تالار وحدت روی صحنه ببرد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» مهر و آبان سال جاری دومین دوره اجرای خود را سپری می کند.

1 نظر

  1. نظر من در باره این تاتر در مهر 95
    دیشب با تاخیر حدود بیست دقیقه به دیدن می سی سی پی نشسته می میرد کار جدید آقای همایون غنی زاده نشستیم … البته نمی توان این کار را اثری جدید از این کارگردان نام برد این نمایش تکرار دوباره و ضعیف از دو نمایش شاهزاده لنین و کالیگولا است چه از حیث بازی ،طراحی صحنه و طراحی چهره ،موسیقی متن و…. همه و همه تکراری از چند کار موفق پیشن است اما نکته ای که حایز اهمیت است که زمان تغییر می کند و ذایقه مخاطب نیز هم از این تغییر بی گذر نخواهد بود . موفقیت کارهای دیروز برای امروز قابل استفاده نیست !!!!

    در خصوص این نمایش که ملغمه ای از به هم ریختگی ،لودگی نگاه جنسیتی خاص به تنها کاراکتر شخصیتی زن(با بازی ویشگا آسایش)برای خندان مخاطب می توان نام برد.

    اما اصرار کارگردان نمی دانم بر چیست که در عصر اطلاعات و کوتاه نویسی و کوتاه خواندن چرا اینقدر به طول دادن یک نمایش اصرار دو چندان دارد …. به مانند پزشکی می ماند که برای بیمار خود برای نشان دادن قدرت طبابت و نه تشریک مساعی با آن اقدام به تجویز چند باره و بسیار دارو می کند …

    اما جا دارد از بازی بسیار قوی جناب آقایان سیامک صفری و بابک حمیدیان تقدیر کرد که به حق همه نواقص و کم مایگی های این نمایش به دوش این دو عزیز بود اما جناب آقای سجاد افشاریان چیزی برای گفتن در نقشی که داشت نداشت .

    در آخر توصیه می کنم برای مخاطب عام این کار که اگر کار های پسین این کارگردان را دیده اید ندیدن (( می سی سی نشسته می میرد ))چیزی از دست نخواهید داد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید