درامانقد-سینما: سر فیلیپ آنتونی هاپکینز بازیگر بریتانیایی از هالیوود به شدت شاکی است. بازیگر فیلم های ستایش شده هالیوودی همچون «دراکولای برام استوکر»، «نیکسون» و «سکوت بره ها» با وجود داشتن ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود انتقادات تندی را متوجه این قطب صنعت سینما کرد.

هاپکینز که اقتباس تلویزیونی نمایشنامه «شاه لیر» نوشته شکسپیر از آخرینهای کارهای اوست و از ۲۸ می از شبکه بی‌بی‌سی پخش خواهد شد هالیوود را مکانی «ریاکارانه»، «سمی» و «مخرب» خواند.

هاپکینز ۸۰ ساله که جایزه اسکار را برای نقش هانیبال لکتر دریافت کرده است به رادیو تایمز چنین گفت: به هالیوود نگاه کنید! چقدر ریاکاری در آن وجود دارد. نگاه کنید آنها توسط افراد بله قربان گو احاطه شده اند. این فضا بسیار مخرب و  سمی است و من نمی خواهم در میان آنها باشم. آن جا خیلی ریاکارانه است و طاقت تحمل آن را ندارم. آنها هیچ چیز نمی دانند.

به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت هاپکینز پیش تر نیز درباره هالیوود به تلگراف چنین گفته بود: شما می توانید با کت و شلوار صبحانه بخورید و این یعنی همه چیز تمام است. من در هالیوود یک وکیل داشتم که باید نامشخص باقی می ماند و تنها دوبار با او دیدار کردم. وقتی که «سکوت بره ها» منتشر شد و موفقیت بزرگی به دست آورد یک بعد از ظهر تماسی از این وکیل داشتم که گفت: سلام تونی (آنتونی)، کی می تونیم تو رو ببینیم، دلمون برات تنگ شده.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید