درامانقد-تئاتر: چند روزی است که از انتخاب نادر برهانی مرند به عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر می گذرد. کارگردان تئاتر و برنامه سازی که حالا در حوزه مدیریت جشنواره ای تکه پاره،خالی شده از هویت و البته غیر قابل پیش بینی باید دید می تواند ساز و کاری معقول و مانا ایجاد کند یا خبر.

به مناسبت همین انتصاب دبیر پیشین جشنواره تئاتر فجر فرهاد مهندس پور که سابقه برگزاری یکی از پر حاشیه ترین و شاید بتوان گفت بی ثبات ترین جشنواره تئاتر فجر در طول سی و شش دوره پیشین را داشته در یادداشتی کوتاه معرفی نادر برهانی مرند را به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تبریک گفت.

در این یادداشت چنین آمده است: «نادر برهانی مرند نازنین سلام. انتخاب شایسته تو را به تئاتر ایران تبریک می گویم و امیدوارم برنامه های خوبی را که می دانم در سر داری، با جدیت و شکیبایی و به کمک کسانی که به همکاری خواهی طلبید و با مهربانی و عقلانیت جامعه تئاتر ایران و پشتیبانی مطبوعات و خبرنگاران رسانه، پیش ببری و یک بار دیگر نشان بدهی که بزرگترین دغدغه و داعیه این کشور، فرهنگ و اخلاق و انسانیت است.

من به عنوان عضوی از این کل بزرگ، در خدمت تو هستم تا هم سوابق جشنواره سی و ششم از طریق علی اصغر دشتی که افتخار همه ماست، به دبیرخانه ای که برپا خواهی کرد، انتقال یابد و هم در هر مرحله بنا به تشخیص تو برای برپایی هر چه بهتر و باشکوه تر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کنار تو و همکارانت باشم.

نادر جان، امیدوارم که تو برای دستکم یک دوره سه ساله دبیر جشنواره تئاتر فجر بمانی تا بتوانی برنامه های هدفمند و پیوسته ات را برای اعتلا و معرفی فرهنگ ایران به ما و جهانیان فراهم کنی.

ارادتمند، فرهاد مهندس پور»

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید