درامانقد-سینما:خانم مارول ابرقهرمان مسلمان با نام مستعار کمالا خان قرار است در Marvel Cinematic Universe ظاهر شود. حضور یک زن مسلمان به عنوان ابر قهرمان در فیلمی هالیوودی آنهم از جنس فیلمهای مارول می تواند بسیار جنجالی و توجه برانگیز باشد.

این رویداد پس از تأیید کوین فایگی، مدیر مارول صورت می‌گیرد. این تهیه‌کننده فیلم‌های «جهان سینمایی مارول» از تولید فیلمی با محوریت شخصیت «خانم مارول» معروف به «کامالا خان» خبر داده است. این شخصیت اولین ابرقهرمان مسلمان امریکایی است که از جهان کتاب‌های کمیک معرفی شده است. بری لارسن بازیگر برنده اسکار فیلم تحسین شده «اتاق» قرار است نقش این شخصیت را بر پرده سینما ایفا کند. به گفته فایگی این پروژه سینمایی بلافاصله بعد از فیلم جدید کاپیتان مارول وارد فاز تولید می‌شود.

فایگی در مصاحبه‌ای با بی بی سی اعلام کرد: «خانم مارول … قهرمان مسلمانی که از کاپیتان مارول الهام گرفته قطعا از پروژه‌های در دست تولید است.» فایگی از بیان جزییات بیش‌تر در رابطه با پروژه سینمایی «خانم مارول» خودداری کرد. با این حال، تهیه‌کننده مارول از بری لارسن به عنوان بازیگر این نقش نام برد.

فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» برای اکران در سال 2019 آماده می‌شود. در این فیلم لارسن در نقش «کارول دنورز» ظاهر شده که اولین فیلم زن‌محور مارول شمرده می‌شود و در اصل «خانم مارول» نام داشته است (در کتاب کمیک چاپ 1977). هویت خانم مارول در سال 2014 به کامالا خان تغییر یافت و اولین شخصیت زن مسلمان مارول را به دنیا معرفی کرد.

شخصیت کامالا خان در کتاب مصور مارول به عنوان یک نوجوان پاکستانی امریکایی معرفی شده که اهل جرسی در ایالت نیوجرسی است و ناگهان پی به قابلیت‌های ابرانسانی‌اش می‌برد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید