درامانقد-سینما: کیانو ریوز و الکس وینتر که اولین بار در سال 1989 در کمدی «بیل و تد» ظاهر شدند، به زودی در سومین فیلم این مجموعه نیز حضور خواهند داشت.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کارگردانی این فیلم را دین پاریزو پذیرفته است. او کارگردانی فیلم‌هایی مانند «رد 2» و «ماجراجویی کهکشانی» را در کارنامه دارد.

فیلم سوم «بیل و تد» تازه وارد تولید شده است. خط داستانی فیلم ماجراهای تازه این دو رفیق را نشان می‌دهد که روزگار قدیم را پشت سر گذاشته و حالا تبدیل به مردان میانسالی شده‌اند که مسئولیت خانواده روی دوش‌شان است.

سال 2017، ریوز در مصاحبه‌ای با گراهام نورتن مجری تاک شوی بی بی سی توضیح کوتاهی درباره خط داستانی فیلم سوم ارایه داد: «قرار بوده این دو شخصیت ترانه‌ای بنویسند که دنیا را نجات بدهد اما هنوز این کار را انجام نداده‌اند. فشار این‌که مجبورند دنیا را نجات بدهند باعث شده زندگی مشترک‌شان با همسران‌شان به بن‌بست برسد، فرزندان‌شان هم جور دیگری از دست‌شان عصبانی‌اند و بعد ناگهان سر و کله یک‌نفر از آینده پیدا می‌شود که بهشان هشدار می‌دهد اگر این ترانه را ننویسند نه فقط دنیا، بلکه کل جهان هستی نابود می‌شود.»

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید