درامانقد-سینما: تیلدا سویینتون بازیگری که در نقش های مختلف و شرکت در تجربه های عجیب و چالش برانگیز ید طولایی دارد به جمع بازیگران جدیدترین نسخه اقتباسی از داستان دیوید کاپرفیلد پیوست.

این فیلم قرار است برداشتی مدرن از داستان «دیوید کاپرفیلد» اثر چارلز دیکنز باشد که آرماندو یانوچی آن را جلوی دوربین می‌برد.

یانوچی کمدین، نویسنده و کارگردان اسکاتلندی  کمدی سیاسی «معاون رییس جمهور / ویپ» را برای شبکه اچ بی او ساخته است. او از سال 2012 تا 2015، به عنوان سازنده فصل‌های اول تا چهارم در این سریال حضور داشت. او همچنین فیلم‌هایی چون «در چرخه» و کمدی ستایش شده  «مرگ استالین» را در کارنامه خود دارد.

از نکات جذاب پیش تولید این اقتباس مدرن ترکیب جالب توجه بازیگران آن است. هم اینک حضور بازیگرانی مانند تیلدا سویینتون، هیو لاری، بن ویشاو، انایرین برنارد (که با «دانکرک» کریس نولان به سینما معرفی شد)، آنتونی ولش و دو پتل که ایفاگر نقش شخصیت اصلی داستان است در این پروژه قطعی شده است.

آی سینما به نقل از ددلاین نوشت خط داستانی این فیلم ماجراهای تازه شخصیت اصلی قصه دیکنز را دنبال می‌کند که پا به درون دنیایی آشفته می‌گذارد و باید خودش را در آن پیدا کند. داستان اصلی «دیوید کاپرفیلد» در سال 1950 منتشر شد و به شرح ماجراهای قهرمانی می‌پرداخت که با الهام از شخصیت خود دیکنز و دوران کودکی‌اش نوشته شده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید