درامانقد-تئاتر: نمایش «عکس سفید» به کارگردانی میلاد اخگر به تازگی اجرای خود را در سالن پالیز آغاز کرده است همزمان با اجرای این اثر نمایشی، مسابقه عکاسی آن را برگزار کنند. به همین منظور روز چهارشنبه 22 فروردین ماه از سوی این گروه برای اجرای عکاسان در نظر گرفته شده است و عکاسان تئاتر، خبرگزاری‌ها و اعضای انجمن عکاسان خانه تئاتر به این اجرا دعوت شده‌اند.

طبق دعوت این گروه، هر عکاس می‌تواند حداکثر سه فریم عکس را در این مسابقه شرکت دهد. لازم است فایل اصلی عکس‌ها روی دی‌وی‌دی تحویل داده شود.

مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه است و برگزیدگان روز 19 اردیبهشت ماه همزمان با آخرین اجرای این نمایش معرفی خواهند شد.

داوران مسابقه عکاسی این نمایش دو تن از عکاسان حرفه‌ای تئاتر، و کارگردان نمایش هستند.

حامی مالی این نمایش نیز کانون تبلیغاتی دایره تصویر است که به برگزیدگان این مسابقه گبه هایی را به عنوان هدیه اهدا می‌کند.

نمایش «عکس سفید» نوشته و کار میلاد اخگر نگاهی نو به موضوعات اجتماعی دارد. این اثر نمایشی با بازی بهار کاتوزی، امیرحسین طاهری و ابراهیم عزیزی از 19 فروردین تا 19 اردیبشهت ماه ساعت 19:40 در سالن پالیز به نشانی خیابان کریمخان، خیابان آبان جنوبی، کوچه سپند به صحنه می‌رود و روز چهارشنبه 22 فروردین میزبان عکاسان تئاتر و رسانه‌هاست.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید