درامانقد-تئاتر: مهناز افشار بازیگر سینما، با نقش اصلی زن در نمایش موزیکال «الیور توئیست»، تازه‌ترین اثر حسین پارسایی دوباره به تئاتر بازمی گردد.

مهناز افشار که پیشتر هم در نمایش هایی از  رضا حداد و صابر ابر به ایفای نقش پرداخته بود، بازیگر نقش «نانسی» یکی از شخصیت‌های اصلی و موثر داستان “الیور توئیست” نوشته چارلز دیکنز است.

پیش از این حضور نوید محمدزاده و سعید چنگیزیان در این  نمایش قطعی شده بود. عوامل این  نمایش هم اکنون در طبقه هفتم تالار وحدت در حال تمرین هستند و سایر بازیگران آن طی روزهای آتی معرفی می‌شوند. حسین پارسایی که با آغاز دولت اول محمود احمدی نژاد رئیس اداره کل هنرهای نمایشی شد، پیش از اینکه در تئاتر ایران مدیر شود خود بازیگر و کارگردان تئاترهای جمع و جور در حوزه های مذهبی و دفاع مقدس بود. اما پس از مدیریت در عرصه های اجرایی، او نمایشهای عظیم و پر بازیگری را به صحنه آورد که اغلب از نظر زیباشناسی مورد توجه منتقدان قرار نگرفت. حالا پارسایی رو به متن مشهور و بارهای اقتباس شده چالز دیکنز آورده است تا شاید در عرصه اجرایی هم اعتبار خود را بازیابد.

موزیکال «الیور توئیست» اواخر آبان ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این اثر نمایشی به تهیه کننده‌گی  مؤسسه «حریر هنر شرق» تولید شده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید