درامانقد-تئاتر: نمایش «فالو می» یک کمدی تک پرده ای نوشته پیتر شفر نویسنده آمادئوس و برنده جایزه اسکار است که با کارگردانی کوروش سلیمانی از ۲۶ مردادماه تا ۲۳ شهریورماه در تالار مولوی به صحنه می رود.

این اثر نمایشی یک کمدی تک پرده ای انگلیسی است و موضوعی که در آن مطرح می شود درباره روابط زناشویی و ارتباط بین همسران است. «فالو می» نگاه روشن و شادی به روابط بین آدم ها دارد و به شکل امیدبخشی به موضوع رابطه زناشویی می پردازد.

در خلاصه داستان «فالو می» آمده است: چارلز سیدلی رییس میانسال و خشک مغزِ یک شرکت حسابداری است. او که در روابط زناشویی خویش با بلیندا همسر جوانش دچار مشکلات و تردید های جدی شده و زندگی خود را در معرض فروپاشی می بیند، ناچار می شود برای آگاه شدن از دلایل رفتارهای ناسازگارانه همسرش و زیر نظر داشتن رفت و آمدهای وی کارآگاهی خصوصی استخدام کند. جولیان کریستوفورو کارگاه عجیب و غریبی که پرونده را در دست می گیرد خود سبب ساز اتفاقات جذاب دیگری در داستان نمایش و در رابطه بین این زوج می شود …

وحید آقاپور، مسعود میرطاهری و مریم داننده فرد بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مترجم: علی منصوری، طراح صحنه و نور: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گریم: سمیه فراهانی، ثمین سالِک، طراح گرافیک: مجید کاشانی، عکاس: فرهاد جاوید، موسیقی: انتخاب شده از آلبومِ موسیقیِ فیلمِ follow me ساخته John Barry، چاپ: شیماگرافیک، بهنام کیوان، اجرای گریم: افسانه خلفی، ثمین سالک، روابط عمومی: گروه تبلیغاتیِ بیستون، تهیه کننده: کورش سلیمانی، کاری از گروه تئاتر بیستون.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید